15.4 C
București
marți, 1 octombrie 2024
AcasăSpecialIAA Young Professionals aduce patru mari clienţi studenţilor pasionaţi de comunicare şi...

IAA Young Professionals aduce patru mari clienţi studenţilor pasionaţi de comunicare şi marketing care îşi fac mini-agenţie

IAA Young Professionals lansează cea de-a treia ediţie a CompetiţIAA, concurs care oferă studenţilor pasionaţi de marketing şi comunicare şansa unei experienţe practice în domeniu, prin simularea unui pitch plătit în faţa a patru clienţi mari: Ursus, Leo Burnett, Mediafax şi Fundaţia Noi Orizonturi.

”Sunt foarte mulţi studenţi care vor să lucreze în comunicare, iar în CompetiţIAA au şansa să îşi testeze ideile într-un mediu foarte aproape de realitate: cu un brief pe o situaţie de comunicare clară şi actuală, al unui client real şi cu pitch-uirea propunerilor direct în faţa celor care au putere de decizie pe brandul respectiv. Ne bucurăm că anul acesta am reuşit să convingem patru clienţi să asculte şi să evalueze ideile studenţilor: o companie mare, o agenţie importantă, un trust media şi un ONG cu activitate naţională, adică toate domeniile de care un pasionat de comunicare poate fi interesat. Sper să avem cât mai mulţi generatori de idei care să se înscrie în CompetiţIAA 3.0, pentru că noi am pregătit brief-uri provocatoare de creativitate şi premii care să răsplătească ideile convingătoare”, a spus Nicoleta Deliu, preşedintele IAA YP.    

Pentru a putea intra în CompetiţIAA 3.0., studenţii trebuie să îşi facă propria lor “agenţie” şi să urmeze paşii de înscriere. În prima etapă, echipe formate din 3-4 studenţi sau masteranzi trebuie să completeze formularul de înscriere până pe 3 noiembrie, disponibil pe www.competitiaa.ro

Etapa a douava începe pe 6 noiembrie, când cele 20 de echipe finaliste selectate vor fi anunţate în cadrul unei sesiuni de debriefing cu un specialist în comunicare. În urma acestei sesiuni, se vor trage la sorţi cinci echipe finaliste pentru fiecare din cele patru brief-uri. Prezentările finale, atunci când echipele au şansa să îşi dovedească performanţa în faţa celor patru clienţi, vor avea loc pe 21 şi 22 decembrie.

”Experienţa câştigată în provocarea lansată de IAA Young Professionals vine pentru a da libertatea minţilor creative să se exprime într-un cadru care depăşeşte sfera teoriei sau a mitului că ideile bune pot să vină doar de la oameni cu cunoştinţe vaste în spate. Prin prisma proiectului participanţii au acces la un networking bine închegat şi de ce nu, la posibilitatea  de a avea un job chiar în industria de marcomm.

Credem mult în entuziasmul şi dorinţa oamenilor care vor să lase o amprentă în munca lor, tocmai de aceea am pregătit această provocare pentru ei”, a spus Diana Lupescu, membru IAA YP şi Project Manager CompetiţIAA.

Pe lângă oportunitatea de a interacţiona cu clienţi reali şi testarea abilităţilor în domeniu, echipele câştigătoare vor fi răsplătite cu premii în bani. Ca element de noutate, CompetiţIAA 3.0 aduce echipelor finaliste sesiuni de mentorat cu specialişti în comunicare, care îi vor ghida şi îndruma pe tot parcursul rezolvării briefurilor.

Ediţiile anterioare CompetiţIAA au avut rezultate peste aşteptări: peste 250 de participanţi înscrişi în 70 de echipe, 200 de persoane care s-au bucurat de traininguri cu profesionişti din domeniu, precum şi de suportul organizaţiilor studenţeşti. 

Cele mai citite

Cum alegi parasolarul auto ideal

Parasolarele auto sunt accesorii utilizate pentru a proteja interiorul mașinii de razele solare intense, reducând acumularea de căldură și protejând materialele din interior de...

Bidonul de Aur

Probabil bântuit de împlinirea, în curând, a cincisprezece ani de când a rămas doar cu dragostea Mihaelei sale, subconştientul afectat al lui Mircea Geoană...

Inflația din zona euro scade sub ținta BCE: posibilă reducere a ratei dobânzii

Inflația din zona euro a scăzut în septembrie la 1,8%, marcând prima dată în ultimii trei ani când aceasta coboară sub ținta stabilită de...
Ultima oră
Pe aceeași temă