Brandul H&M și-a lansat magazinul online în România, după patru ani de la deschiderea primului magazin în țara noastră.
Magazinul online va oferi toata gama brandului de haine și accesorii pentru femei, bărbaţi, adolescenţi, copii, precum și colecțiile de decorațiuni interioare. În plus, clienții magazinului online vor putea cumpăra produse cosmetice H&M, care nu se găsesc în magazinele stradale.
“Suntem încântaţi să anunţăm lansarea magazinului H&M online în România. Este un pas important în ceea ce priveşte dezvoltarea ofertelor noastre şi extinderea prezenţei H&M România pe mai multe canale de vânzare. Pe lângă cele 38 de magazine, clienţii H&M din România beneficiază acum, o dată cu lansarea magazinului online, de o experienţă de cumpărături completă, atât prin extinderea cu un nou canal de vânzăre, cât şi prin completarea şi îmbogăţirea gamei de produse oferite. În plus, prin lansarea magazinului online H&M în România, conceptul de modă şi calitate la cel mai bun preţ va fi accesibil tuturor clienţilor din întreaga ţară“, a declarat Ralf Wein, Country Manager H&M România.
Pentru a marca lansarea magazinului online, H&M a pregătit până la finalul lunii martie, o serie de oferte, precum articole selecţionate începând cu preţul de 19,90 lei sau livrarea gratuită a produselor până în data de 19 Aprilie 2015.
Brandul H&M a intrat pe piața din România în 25 martie 2011, prin deschiderea unui magazin în centrul comercial AFI Palace Cotroceni. În prezent, brandul a ajuns la 39 de magazine în București și în toată țara.