Leul din Hexagon, Peugeot lanseazฤ la Salonul Auto de la Geneva, din martie, versiunea break pentru modelul Peugeot 308. Noua generaลฃie dezvฤluie o versiune mai încฤpฤtoare, dar care respectฤ cu stricteลฃe trฤsฤturile hatchback-ului de clasฤ compactฤ.
La interior lucrurile au fost deja stabilite o datฤ cu lansarea noului hatchback 308, impresia generalฤ fiind aceea de ergonomie ลi caracter „i-tech”, specific erei smartphone-urilor, limbaj stilistic cunoscut denumit de Peugeot drept i-Cockpit.
Citeลte ลi Noul gigant auto Fiat – Chrysler: Fuziunea de 4,35 miliarde dolari care face istorie!
Exteriorul vine cu un aspect mai alungit, dupฤ cum era de aลteptat. Totuลi modelul pฤstreazฤ spiritul de felinฤ, reprezentat prin umerii proeminenลฃi de deasupra roลฃilor sau blocurile optice asemenea unor gheare. Pânฤ ลi liniile laterale par sฤ fie tot rezultatul unor gheare de felinฤ.
Dincolo de partea stilisticฤ, noul 308 SW vine cu un portbagaj lฤrgit, de 610 litri, similar cu cel al lui Volkswagen Golf Variant, care este cu doar 5 litri mai mic. Totuลi modelul cu cel mai încฤpฤtor portbagaj din clasฤ, de 624 litri, rฤmâne Honda Civic Tourer. Breakul francezilor are o lungime de 4,58 m ลi o înฤlลฃime de 1,47 m. Pentru a spori locul destinat transportului de bagaje scaunele pot fi rabatate printr-o singurฤ acลฃiune, pentru a forma împreunฤ cu podeaua portbagajului o suprafaลฃฤ perfect dreaptฤ.
Construit pe noua platformฤ modularฤ EMP2, breakul beneficiazฤ de mai multe tehnologii pentru reducerea greutฤลฃii, astfel cฤ el cântฤreลte acum cu 140 kg mai puลฃin decât generaลฃia precedentฤ.
La nivelul motorizฤrilor modelul dispune de o gamฤ largฤ de propulsoare pe benzinฤ, respectiv diesel, prezentฤ la versiunea hatchback, inclusiv un BlueHDI, care va emite doar 85 g CO2/km.