33.2 C
București
luni, 15 iulie 2024

Flash


CARAS-SEVERIN. Peste 15.000 de locuitori ai orasului Bocsa sunt asteptati la urne, pe 2 iulie 2006, pentru alegerea consilierilor locali. Orasul Bocsa se numara printre cele 10 circumscriptii electorale din tara unde vor fi organizate alegeri partiale. Prin ordin al prefectului judetului Caras-Severin, Ioan Anton Paulescu, a fost aprobat programul calendaristic, numerotarea circumscriptiilor electorale, stabilirea dimensiunii stampilei si a culorii tusului. La randul sau, primarul Bocsei, Mirel Patriciu Pascu, a dat o decizie prin care au fost delimitate si numerotate cele 12 sectii de votare. Presedinte si vicepresedinte ai circumscriptiei electorale vor fi Daniela Detesan si Pavel Ciortuz, judecatori de la Tribunalul Caras-Severin. Dupa cum a precizat subprefectul Dorel Adrian Ursu, listele cu candidati se vor depune la BEC pana in 17 iunie.

Apele raului Sebes pun in pericol blocurile

CARANSEBES. Apa raului Sebes erodeaza malurile in zona municipiului Caransebes si pune in pericol mai multe blocuri de locuinte.
Locuitorii strazii Mal Sebes din Caransebes (Caras Severin) au intrat in panica dupa ce structura de baza a digului de pe malul stang al raului Sebes a fost erodata de ape, iar trei dale au alunecat, descoperind o suprafata de aproximativ 100 de metri de teren. In cazul in care nu se iau masuri, fenomenul poate duce la distrugerea completa a digului si afectarea structurii de rezistenta a blocurilor aflate pe malul raului. In urma discutiilor purtate de reprezentantii Primariei, s-a luat decizia ca lucrarile de reparatii sa fie executate in regim de urgenta de angajatii „Drumurilor Nationale” cu ajutorul arocamentelor dislocate ce urmeaza sa fie folosite de ei la infrastructura drumurilor.

Vibratiile produse
de tramvaie afecteaza cladirile

RESITA. Autoritatile locale de la Resita se confrunta cu o avalansa de reclamatii de la cetateni, din cauza ca tramvaiele vechi, cumparate de municipalitate din Germania cu numai un euro bucata, produc stricaciuni cladirilor. Tramvaiele au fost scoase din uz in Germania, pe motiv ca sunt vechi din anul 1960.
Cladirile si blocurile de locuinte pe langa care trece tramvaiul au inceput sa vibreze, au aparut fisuri si crapaturi. O prima masura luata de autoritati a fost impunerea unei viteze maxime de 5 km la ora, dar fisurile continua sa creasca, fiindca nimeni nu respecta aceasta decizie. Unii locuitori de la casele de pe Bulevardul Revolutia din Decembrie, sunt disperati. In momentul in care un tramvai trece pe bulevard, toate obiectele incep sa vibreze si sa se miste.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă