20 C
București
vineri, 27 septembrie 2024
AcasăSpecialExperiența clientului cu brandul devine principalul diferențiator, depășind ca importanță prețul și...

Experiența clientului cu brandul devine principalul diferențiator, depășind ca importanță prețul și produsul

Până în 2020, experiența clientului cu brandul va fi diferențiatorul cheie, depășind ca importanță prețul și produsul, potrivit prestigioasei firme de consultanță, Walker. Companiile care vor reuși să creeze experiențele memorabile între clienți și branduri vor avea așadar cel mai important avantaj competitiv. Customizarea este cuvântul cheie, iar studiile arată că multe dintre companii au înțeles deja acest lucru. Ultimul studiu realizat de Accenture demonstrează că 81% dintre executivii implicați în cercetare consideră experiența clienților cu brandul ca fiind în top 5 al priorităților organizațiilor lor.

Trendul este prezent și pe piața de business din România, unde tot mai multe companii își concentrează atenția pe experiența clienților cu brandul. Tocmai de aceea, Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, organizează Customer Experience & Retail Days, eveniment care își propune să aducă în centrul discuțiilor clientul. Evenimentul, la care sunt așteptați aproximativ 80 top & middle manageri, va avea loc pe 25 și 26 noiembrie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Evoluția tehnologică uimitoare a ultimilor ani, exigențele clienților, mereu altele, competiția tot mai strânsă sunt doar câteva dintre caracteristicile mediului de business în care lucrăm. În aceste condiții, a fi un bun specialist, un bun strateg este insuficient. Avem nevoie de informații la zi, de conexiuni și perspective diferite, proaspete, asupra provocărilor pe care le întâmpinăm zilnic. Iar Customer Experience & Retail Days își propune să facă exact asta: să creeze mediul potrivit pentru dezbateri documentate referitoare la experiențele clienților cu brandurile, cu focus pe provocările din retail.” punctează Mădălina Vilău – Managing Director, Marketing Insiders Group și fondator Conference Arena.

Customer Experience & Retail Days va fi structurat pe 2 direcții principale: în prima zi subiectul central va fi evoluția relației dintre branduri și clienți, iar în cea de-a doua zi vor avea prioritate particularitățile pieței de retail. Dintre subiectele abordate menționăm: Consecințele revoluției tehnologice și felul în care influențează aceste transformări relația clienților cu brandurile, Digital Customer Experience- percepția clienților & perspectiva companiilor, Migrarea retailului din online în offline, Evoluția programelor de loializare în retail, Vânzarea asistată și self- service.

Unul dintre speakerii prezenți la eveniment este Richard Min– EMEA Manager, Air Aroma. Legătura dintre miros și emoții, felul în care acestea ne influențează deciziile și atașamentul față de un brand, comunicarea olfactivă vor fi subiectele abordate de reprezentantul Air Aroma- lider mondial în soluții de parfumare corporate.

Cristina Grigore– Director Executiv, Fundația Părinți din România va fi de asemenea prezentă la eveniment, cu prima prezentare despre serviciul PEDITEL 1791, susținută în București.  Call center-ul pediatric PEDITEL 1791 a fost inițiat și implementat de Fundația Părinți din România, la Spitalul de Copii Cluj urmând ca, datorită succesului înregistrat pe plan local, să fie extins la nivel național.

Nansi Lungu – Lector univ drd. la catedra de Științe cognitive, Universitatea Titu Maiorescu va vorbi despre neuromarketing, mai exact despre modul în care consumatorii iau decizii și despre legătura dintre procesul decizional și ariile creierului uman.

Conferința se bucură de sprijinul: Mediatel Data – Gold Partner, Alpine Adventure Romania – Supporting Partner, Air-Aroma– Scented Partner.

Parteneri media: Manager.roMarketingportal.roJurnalul de AfaceriBănci și Bancomate, România liberăDoing BusinessKompass.

Pentru mai multe informații despre eveniment vă invităm să accesați http://www.conference-arena.com/customer-experience-retail-days.

Pentru înscrieri de participare sau oportunități de parteneriere, vă rugăm să ne contactați pe adresa registration@conference-arena.com.

Pentru mai multe detalii vă rog să contactați:

Diana Niță | MARKETING INSIDERS GROUP

E-mail: diana.nita@market-insiders.com l Web: www.conference-arena.com

Despre Marketing Insiders Group
Descoperiti generația de business multidisciplinară!

CONFERINȚE INTERNAȚIONALE | CERCETARE DE PIAȚĂ | TRAINING PERSONALIZAT | BRANDING STRATEGIC

Pășiți în noua eră de business cu cei mai buni experți de marketing, traineri și consultanți ai momentului sub același acoperiș vizionar. Cifre: 50 de branduri internaționale în portofoliu; competențe ATL, BTL și TTL; membri ai juriului Stevie Awards (Categoria Sales & Customer Service); peste 15 ani de know-how strategic de contact center (Asociația Română a Contact Centerelor, Romanian Contact Center Awards, Contact Center Magazine); 11 comunități targetate de social media; mai mult de 100 de conferințe de afaceri organizate în Europa. Aflați mai multe vizitând: market-insiders.com.

Cele mai citite

Octombrie începe cu vreme rece și ploi abundente, urmată de o încălzire ușoară, conform prognozei ANM

Luna octombrie aduce un debut cu temperaturi mai scăzute decât cele obișnuite și precipitații abundente în mai multe regiuni, potrivit prognozei publicate vineri de...

West Side Hallo Fest, cel mai mare festival de Halloween din țară, revine pe Insula Lacul Morii cu o ediție spectaculoasă. Pe scenă vor...

Peste o lună, Insula Lacul Morii din Sectorul 6 va deveni polul distracției din Capitală. Aici, pe o suprafață de 32.000 de metri pătrați,...

Oficialii americani avertizează că furtuna slăbită Helene rămâne încă „periculoasă”

Helene a fost retrogradată la o furtună tropicală vineri, la câteva ore după ce a atins uscatul ca un uragan puternic în statul american...
Ultima oră
Pe aceeași temă