Parcul de distractii Euro Disney si-a dublat pierderile nete in primul trimestru din acest an, ajungand la 71,9 milioane de euro, a anuntat compania care il gestioneaza. Parcul a inregistrat o crestere a numarului vizitatorilor cu 111.000 de oameni, ajungand la 7,1 milioane de turisti, relateaza AFP, citata de ziare.com.
Au fost cu 18% mai multi vizitatori francezi, insa rezultatele negative au fost influentate de o scadere a vizitatorilor straini: mai putini spanioli, cu 40%, si britanici, -11%.
"Euro Disney continua sa atraga foarte multi oameni, dar, din cauza crizei, vizitatorii sunt mai atenti la cheltuieli si isi fac rezervarile mult mai tarziu, asteptand sezonul reducerilor", a declarat presedintele companiei care administreaza parcul, Philippe Gas.
In medie, un turist a cheltuit 43,01 euro in parc (fara taxa de intrare), fata de 44,67 de euro inainte.
Cifra de afaceri a scazut cu 7,3 procente, la 558,8 milioane de euro. Euro Disney a suferit pierderi timp de sase ani, reusind sa echilibreze bilantul in anul fiscal 2007/2008.
Philippe Gas a spus ca nu exista planuri pentru concedieri. "Obiectivul nostru este sa pastram angajatii, pentru a asigura calitatea serviciilor oferite vizitatorilor", a declarat el.
Pentru a face fata crizei, Euro Disney a facut mai multe campanii promotionale, oferind, incepand cu 1 aprilie, reduceri pentru camerele de hotel din cadrul parcului si transport gratuit pentru copiii sub sapte ani.
Informatii financiare si bursiere puteti gasi pe www.romaniafinanciara.ro