Directorul OJPC Cluj, Mircea Avram, este decis sa oblige cu orice pret furnizorul de gaze naturale sa isi respecte clientii
Vineri, 20 aprilie 2007, este ziua in care expira termenul de 30 de zile acordat de catre Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorului Cluj companiei E.ON Gaz, pentru rectificarea problemelor pe care le are in deservirea clientilor, utilizatori casnici. "Termenul acesta l-am acordat la ultimul control realizat la sucursala Cluj a E.ON Gaz, cand le-am aplicat si amenda istorica de 30.000 de lei", a explicat Mircea Avram, directorul OPC Cluj.
El a fost ieri in control cu prefectul Alin Tise la casieria din sediul central de pe strada Decebal. "Ce am gasit acolo este inimaginabil. Cozi infernale, o caldura insuportabila. Daca si vineri, cand vom face un alt control, vom gasi aceasta situatie, vom aplica o alta amenda", a mai spus seful OPC. Valoarea acesteia poate fi intre 4.000 si 30.000 de lei, insa, cu aceeasi ocazie, OPC Cluj poate aplica masuri mult mai drastice. "Daca vedem ca furnizorul de gaze nu ia in serios sanctiunile noastre, vom sigila casieriile din oras si ii vom obliga sa isi incaseze facturile din usa in usa", spune hotarat Mircea Avram.
"Aglomeratiile la casierii se formeaza de regula timp de cateva zile pe luna, imediat dupa primirea facturilor, la orele de varf. Pentru a evita aglomeratiile la casierii, rugam consumatorii nostri sa foloseasca intreaga perioada de plata a facturilor", a declarat Oana Trandafir, responsabilul PR pe regiunea de Nord al companiei.