Designerii români devin din ce în ce mai cunoscuţi pe piaţa din România, iar brand-urile autohtone se bucură de popularitate şi de câştiguri mai substanţiale.
Unul dintre elementele care au scos moda românească dintr-o perioadă a anonimităţii a fost şi atenţia câştigată datorită vedetelor autohtone care au încercat să devină promoterii brandurilor româneşti.
Una dintre aceste personalităţii este şi Dana Săvuică care fost din nou în lumina reflectoarelor la şedinţa foto pentru colecţia „Butterfly” by Dorin Negrău.
„Moda în România se îndreaptă într-o direcţie foarte bună, are un drum ascendent şi m-am bucurat foarte mult că am realizat şedinţa foto în incinta Cocor pentru că este cel mai vechi centru comercial din Bucureşti. Ei promovează brand-urile româneşti, lucru pe care vreau şi eu să îl fac prin prezenţa mea la această şedinţă foto. Iată-mă deci în postura de a fi un promoter, unul bun sper pentru brand-urile româneşti. Cel puţin asta îmi doresc să fac”, spune Dana.
Designerul Dorin Negrău spune că imaginea modei din România s-a îmbunătăţit considerabil în ultima perioadă , iar designerii ajung să se bucure de succes nu numai în ţară, ci şi în străinătate. „La ora actuală România este o ţară bine privită, putem vorbim de creaţie în moda românească nu ca şi o ţară care produce în mod industrial cum am fost priviţi ani de-a rândul. În România sunt foarte multe brand-uri autohtone care s-au extins şi în afară”, spune el.
De asemenea, Dorin Negrău mai spune că piaţa din România oferă brand-uri pentru toate buzunarele şi de aceea femeile sunt mai informate şi cunosc ultimele trend-uri. „Ceea ce s-a schimbat la vestimentaţia româncelor este că acum ele sunt foarte bine informate, pentru că frumoase au fost întotdeauna”.