-1.6 C
București
duminică, 19 ianuarie 2025
AcasăSpecialCum a ajuns Zara un brand de milioane, fără publicitate

Cum a ajuns Zara un brand de milioane, fără publicitate

Pe 15 august, co-fondatoarea brandului Zara, Rosalia Mera, a murit la varsta de 69 de ani.

Rosalia avut un parcurs profesional remarcabil. A evoluat de la postul de asistentă de vânzări într-un mic magazin de haine, la a fi o antreprenoare de succes. Nu a avut studii superioare în afaceri, ba chiar a renunţat la şcoală pentru a munci, dar s-a remarcat prin talentul ei în materie de design şi printr-o etică de muncă puternică.

Brandul pe care l-a creat a ajuns o companie de milioane care nu s-a remarcat prin originalitate, ci prin faptul că a oferit articole de îmbrăcăminte care seamană cu cele ale marilor designer, la preţuri accesibile.

Mai multe detalii despre brandul Zara, pe managerexpress.ro

Cele mai citite

CSM București a trecut în stil de mare echipă de Krim Mercator Ljubljana cu 36-23

CSM București a învins echipa slovenă Krim Mercator Ljubljana cu scorul de 36-23 (17-8), sâmbătă, în Sala Polivalentă ''Ioan Kunst-Ghermănescu'', în Grupa A a...

CSM București a trecut în stil de mare echipă de Krim Mercator Ljubljana cu 36-23

CSM București a învins echipa slovenă Krim Mercator Ljubljana cu scorul de 36-23 (17-8), sâmbătă, în Sala Polivalentă ''Ioan Kunst-Ghermănescu'', în Grupa A a...
Ultima oră
Pe aceeași temă