Presedintele Consiliului Judetean Timis, Constantin Ostaficiuc (PD), refuza sa aiba vreo intalnire cu primarul din orasul de pe Bega, Gheorghe Ciuhandu, pe tema viitoarei autostrazi – Coridorul IV Paneuropean. "Voi avea orice alt gen de discutii cu Ciuhandu, dar nu pe aceasta tema. Am fost atacat in mod necolegial. Daca ma va solicita, il voi trimite la intalnire pe vicepresedintele CJ, Marius Popovici", a spus Ostaficiuc.
Seful administratiei judetene l-a atacat dur pe edil, sugerand ca acesta ar dori sa se faca din bani europeni nerambursabili si centura orasului, proiect care ar trebui rezolvat de municipalitate. "Nu s-a pus problema niciodata, in nici un proiect, ca autostrada sa treaca pe la sud de Timisoara. Ar fi fost o ocolire de 45 de kilometri", a mai spus seful CJ.
Democratul a sustinut, totodata, ca traseul autostrazii nici nu priveste administratia timisoreana, nefiind de competenta sa tehnica, din moment ce nu trece pe teritoriul orasului. "Nici pe noi nu ne-au consultat cand au decis traseele centurilor ocolitoare ori cand au decis sa sparga tot orasul. Le-am fi spus ca prioritara este construirea soselelor de centura si abia apoi santierele din interior. Banca finantatoare nu da banii pentru centuri, ci pentru autostrada. Era bine daca isi rezolvau aceasta problema si nu sa doreasca acum ca autostrada sa se transforme in centura, din bani europeni nerambursabili", a adaugat Ostaficiuc.
In privinta disputei privind numarul intrarilor dinspre oras catre autostrada, Ostaficiuc a spus ca intrecerea cu Aradul este una de tip "socialist" si ca nu isi are justificarea, din moment ce studiile de trafic au decis de cate intrari are nevoie fiecare oras. De asemenea, presedintele CJ a negat ca traseul autostrazii ar fi unul politic, "inclinat" spre PD, si a amintit ca a facut lobby masiv, alaturi de prefectul de Timis, Ovidiu Draganescu, pentru ca autostrada sa treaca totusi prin acest judet, pentru ca initial s-a pus problema sa faca direct legatura dintre Deva si Arad.
Pentru a rezolva o a treia deschidere catre autostrada, specialistii CJ si cei de la Compania Nationala de Drumuri si Autostrazi analizeaza posibilitatea crearii unei intrari la sud de localitatea Ortisoara, care ar prelua si traficul dinspre vestul orasului de pe Bega.