Municipalitatea orădeană îşi propune să obţină 2.000.000 de euro pentru înfiinţarea unui sistem de management al traficului, proiect pentru care Primăria Oradea a derulat procedura de achiziţie directă a serviciilor de proiectare şi a stabilit firma câştigătoare. Potrivit unui comunicat al Primăriei Oradea, „acest sistem presupune: soft-uri, echipamente IT, GPS-uri, camere video, semafoare de circulaţie, panouri de circulaţie etc., sursele de finanţare accesate pentru această investiţie fiind Programul de Cooperare Transfrontalieră Ungaria – România (2007-2013) şi bugetul local”.
Licitaţie pentru proiectate
Primăria Oradea a derulat procedura de achiziţie directă a serviciilor de proiectare pentru această investiţie, numită „Realizarea unui centru de cercetare pentru studierea tehnicilor de optimizare a traficului rutier în polul de dezvoltare urbană Municipiul Oradea”.
Obiectul acestei achiziţii l-a constituit serviciul de realizare a documentaţiei tehnico-economice în vederea finanţării proiectului de înfiinţare a centrului. Din cele trei firme care s-au prezentat până la data limită stabilită pentru depunerea ofertelor, 26 ianuarie 2012, firma câştigătoare a fost declarată Impact Consulting S.R.L, cu cea mai mică valoare a ofertei, 50.500 de lei. Contractul de servicii încheiat între municipalitate şi firma câştigătoare se află în faza de semnare.