Cele mai multe sesizări depuse în acest sezon estival la Administraţia Bazinală de Apă Dobrogea Litoral (ABADL) vizează prezenţa algelor pe plaje. De asemenea, turiştii sunt nemulţumiţi de numărul prea mare de şezlonguri.
Potrivit responsabilului de comunicare al ABADL, Cătălin Anton, în această vară au fost depuse pe adresa Administraţiei Bazinale de Apă 44 de sesizări şi reclamaţii, cele mai multe referindu-se la existenţa pe plaje a algelor şi a scoicilor ori a peştilor sau delfinilor morţi. „Alte sesizări au avut legătură cu starea generală de curăţenie a plajelor, iar opt reclamaţii s-au referit la numărul mare de şezlonguri existente pe plajă şi la faptul că turiştii nu îşi pot aşeza prosoapele în aceste zone. Dispeceratul Administraţiei Bazinale de Apă Dobrogea-Litoral va funcţiona în această perioadă nonstop, iar reclamaţiile vor fi înregistrate într-un registru unic de sugestii şi reclamaţii”, a declarat Cătălin Anton. Turiştii pot face sesizări şi reclamaţii cu privire la aspectul plajelor, dar şi la serviciile de pe plajă la numărul de telefon: 0241.552080 şi la adresa de e-mail: dispecer@dadl.rowater.ro.
Problemele care pot fi sesizate se referă la accesul pe plajă, la starea de curăţenie, dotarea plajelor cu coşuri de gunoi, prezenţa algelor, prezenţa corpurilor ascuţite şi dure – cioburi, sârmă, pietre, lemn, bucăţi de metal.