5.2 C
București
marți, 5 noiembrie 2024
AcasăSpecialCât costă proiectul pasajului de la centura Bucureşti - Domneşti

Cât costă proiectul pasajului de la centura Bucureşti – Domneşti

CNADNR aşteaptă până la 3 iunie oferte pentru un contract de supervizare a construcţiei unui pasaj suprateran între centura Bucureşti şi localitatea Domneşti (Ilfov). Contractul are o valoare estimată de 1,76 milioane lei, cu TVA, informează Mediafax.

Durata contractului este de 53 luni, din care o lună perioada de preconstrucţie, 3 luni perioada de proiectare, 24 luni activităţi de supervizare a construcţiei, 24 luni activităţi de supervizare în perioada de notificare a defectelor, iar o lună perioada de finalizare a lucrărilor, inclusiv certificatul de recepţie finală.

"În contextul necesităţii fluidizării traficului pe centura Municipiului Bucureşti, construirea pasajului a apărut ca o necesitate obiectivă pentru descongestionarea circulaţiei la intersecţia centurii rutiere şi a liniei CF de centură cu strada Prelungirea Ghencea şi DJ 602. În zona intersecţiei sunt amplasate numeroase construcţii având multiple destinaţii: unitate militară, locuinţe, depozite, clădiri industriale", se arată într-un comunicat al CNADNR.

Compania de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale a anunţat la jumătatea lunii martie lansarea licitaţiei pentru construcţia pasajului, şoseaua cu o lungime de 260 metri urmând să fie finalizată în 2017, în baza unui contract estimat la 185,3 milioane lei, fără TVA. Constructorii interesaţi pot depune ofertele până la 30 aprilie.

Licitaţia este organizată după ce locuitorii din zonă (aproximativ 20.000 de persoane) s-au plâns că nu pot circula, întrucât Prelungirea Ghencea, şoseaua care face legătura între Bucureşti şi localitatea Domneşti, are o singură bandă pe sens, iar numărul maşinilor este în creştere. În plus, lipsa infrastructurii pietonale reprezintă un risc real pentru copii.

Mihai Diac
Mihai Diac
Mihai Diac are o experiență ca jurnalist de peste 20 de ani, atât în presa scrisă cât și online. A început să lucreze în presă la ziarul Azi, în anul 1993, în perioada în care era încă student. Ulterior a lucrat la Adevărul, Gândul și Green Report. La “România liberă”, Mihai Diac lucrează din anul 2015. În paralel cu activitatea jurnalistică, Mihai Diac și-a completat și pregătirea de specialitate. El a absolvit, printre altele, Colegiul Național de Apărare și cursul de pregătire a jurnaliștilor pentru zone de război. Printre acțiunile sale de documentare jurnalistică s-au aflat cele de la bordul portavionului american Truman și al fregatei românești Regina Maria, precum și cele din Afganistan, Irak, Transnistria și Georgia.
Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă