-2 C
București
duminică, 24 noiembrie 2024
AcasăSpecialBlack Friday 2015. Care sunt magazinele preferate de români în Vinerea Neagră...

Black Friday 2015. Care sunt magazinele preferate de români în Vinerea Neagră (studiu)

Black Friday 2015. În perioada cu cele mai mari reduceri din an, Black Friday/ Vinerea Neagră, românii sunt interesaţi să cumpere produse mai ales de la magazinele eMAG şi Altex, potrivit unui studiu realizat de agenţia de cercetare MillwardBrown România.

Astfel, 30% dintre români sunt interesaţi de eMAG, iar 21% se pregătesc să îşi facă cumpărăturile de la Altex.

De asemenea, 9% dintre români au în vedere ofertele de la Flanco, 8% de la Carrefour şi 4% de la Kaufland.

Citeşte şi: Black Friday 2015. Patru sfaturi pentru a cumpăra eficient de Vinerea Neagră

Black Friday 2015. Totodată, 3% dintre români sunt interesaţi de scăderile de preţuri de la Media Galaxy, Auchan şi Domo, 2% de la Lidl şi 1% de la Cora.

„Comparativ cu anul trecut, singura modificare notabilă este scăderea semnificativă a numărului celor care iau în calcul Domo”, arată realizatorii studiului.

Conform studiului, anul acesta, 44% dintre românii cu vârsta între 18 și 65 de ani doresc să cumpere ceva de Black Friday.

„Comparativ cu 2012, aproape de trei ori mai multe persoane și-au exprimat dorința de a cumpăra un produs de Black Friday anul acesta. Numărul românilor care au auzit de reducerile din cadrul Black Friday, evenimentul anului în comerțul românesc, a ajuns anul acesta la 71% în rândul persoanelor din eșantionul evaluat”, arată raportul studiului.

Citeşte şi: Black Friday 2015. Ce vânzări au înregistrat magazinele de Vinerea Neagră, în 2014

Black Friday 2015. Segmentele de populație în rândul cărora se observă un nivel al intenției de cumpărare semnificativ mai ridicat, comparativ cu nivelul populației generale, sunt bărbații și tinerii cu vârste cuprinse între 24 şi 34 de ani. „Față de media generală de 59% a celor care au auzit de Black Friday și spun că sigur sau probabil vor cumpăra, în cazul bărbaților media urcă la 63%, iar în cazul tinerilor la 64%, toate aceste diferențe fiind semnificative statistic, la un nivel de încredere de 95%”, au arătat cercetătorii.

Studiul a fost realizat pe un eşantion de 2.000 de oameni din mediul urban și rural, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, prin interviuri telefonice, realizate între 4 noiembrie şi 5 noiembrie 2015.

Vinerea reducerilor, sau ”Black Friday” după denumirea din Statele Unite, are deschiderea oficială pe 27 noiembrie, însă având în vedere evenimentele de anul trecut, când mai multe magazine au dat drumul reducerilor mai devreme, se așteaptă ca Black Friday să fie devansat cu o săptămână. Astfel, cea mai probabilă dată pentru vinerea reducerilor este 20 noiembrie.

 

 

 

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă