2.9 C
București
joi, 7 noiembrie 2024
AcasăSpecialBarbatul mileniului trei

Barbatul mileniului trei

Metrosexualitatea a iesit de mult din tiparul "la moda", tot mai multi reprezentanti ai sexului tare apeland la saloanele de cosmetica pentru un aspect cat mai ingrijit. Manichiura cu lac de unghii transparent, epilarea, mastile faciale sau autobronzantul fac parte din imaginea barbatului modern. In judetul Constanta, potrivit reprezentantilor saloanelor de infrumusetare, in ultimii trei ani, numarul persoanelor de sex masculin ce achizitioneaza produse cosmetice a crescut cu 13%, iar al celor ce cumpara bijuterii barbatesti cu 40%. In general cei ce se incadreaza in aceasta arie a metrosexualitatii sunt barbatii cu varste cuprinse intre 20 si 30 de ani. Acestia nu numai ca apeleaza la salile de fitness pentru a-si sculpta formele corpului, ei sunt clienti fideli ai saloanelor de cosmetica. Daca in medie, intr-un salon de infrumusetare, intra 10-15 barbati pe luna, foarte putini din acestia se ingrijesc in exces. "Din toti cei care vin la un salon, metrosexuali sunt 3-4%, restul sunt barbati care doresc sa se ingrijeasca un pic mai mult", explica Laura Bacanu, cosmeticiana la Raluca Spa Center. In Romania nu exista o mentalitate din acest punct de vedere. "Sunt oameni pro si contra metrosexualitatii, din pacate mai mult contra", declara Laura. Exista totusi barbati tarati de partenere in saloanele de infrumusetare si care ajung sa se obisnuiasca cu aceste mici retusuri. Din pacate, in Romania nu exista inca o mentalitate din acest punct de vedere, metrosexualitatea fiind privita ca pe o inclinatie sexuala, de aceea este blamata de majoritatea persoanelor care nu-s documentate in aceasta privinta. Metrosexualii depasesc normalitatea avand grija de absolut tot ceea ce tine de imaginea lor, fiind de multe ori judecati gresit din punctul de vedere al aderentei sexuale.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă