Cele mai apreciate produse de curăţenie sunt Nufăr şi Triumf, ambele fabricate la Cluj.
Brandurile româneşti au reuşit să recâştige piaţa locală şi în privinţa produselor de curăţat. Cele mai apreciate sunt produse la Cluj, de către compania Farmec. Este vorba de Nufăr şi Triumf, două mărci comerciale care şi-au consolidat prezenţa pe piaţă în ultimii ani. Iar vânzările acestor branduri sunt în creştere, o dată cu apropierea sărbătorilor pascale, spun reprezentanţii Farmec SA.
”Planurile pentru sărbătorile pascale sunt în toi, iar prima pe lista activităţilor este curăţenia locuinţei. Aceasta nu trebuie însă să consume foarte mult timp, de aceea este important să folosim produsele cele mai eficiente. Pentru a ne uşura munca, Farmec propune produsele din gamele Nufăr şi Triumf, cu formulări ultra-active pentru curăţenia casei. Gama Nufăr conţine nu mai puţin de 20 produse, iar Triumf are 6 produse cu formulări ultra-active pentru curăţarea bucătăriei, având timpi scurţi de acţiune. Cele mai noi produse pentru îngrijirea locuinţei de la Farmec sunt cele din subgama Nufăr Verde, o grupă de produse inovatoare cu principii naturale active, care se bazează pe formule biodegradabile, cu extract eco-certificat de muşeţel, pH neutru şi un parfum hipoalergenic”, spun reprezentanţii companiei clujene.
Cine produce cele două branduri
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, iar principalele pieţe sunt Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuweit, Grecia, Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost concentrată pe consolidarea distribuţiei în ţările vecine.