20.8 C
București
sâmbătă, 27 iulie 2024
AcasăSpecial2.250 lei, bilet de lux la concertul Madonna

2.250 lei, bilet de lux la concertul Madonna

» Biletele pentru show-ul din Parcul Izvor sunt cele mai ieftine din cadrul turneului "Sticky&Sweet".

» Pe de alta parte, exista si pachetul "Gold", in valoare de 2.250 lei, ce contine, pe langa bilet la tribuna VIP, loc de parcare si acces intr-o zona exclusivista.

"Madonna Sticky&Sweet tour", cel mai bine vandut turneu al unui artist solo, nu se dezminte nici in Romania. "Nici un alt concert din cele organizate de Vodafone (The Rolling Stones, Depeche Mode etc.) nu a inregistrat o asemenea cerere de bilete, iar acestea sa se vanda atat de repede", a declarat Liliana Solomon, CEO Vodafone Romania, la conferinta de presa organizata ieri. Deocamdata, biletele sunt disponibile doar pentru clientii Vodafone – ca sponsor al concertului, compania de telefonie mobila a pus in vanzare din numarul total de bilete 25% pentru clientii sai (din care s-au vandut pana acum trei sferturi), urmand ca publicul larg sa aiba acces la bilete dupa data de 3 martie. "Negocierile pentru aducerea acestui turneu au durat aproape un an, insa a meritat", a spus Liana Coroianu, din partea E!Magic, organizatorul concertului.

 

"Biletele la acest concert sunt cele mai ieftine din cadrul turneului." Cu o capacitate de 60.000-70.000 de locuri, spatiul din Parcul Izvor cuprinde locuri cu un pret ce porneste de la 120 de lei (pe gazonul B). In afara acestora, mai exista bilete cu 160 de lei (gazon A), Golden Bar (600 lei) sau la tribuna VIP (800 lei), singurele cu scaune. Exista, de asemenea, pachete speciale, Gold, la 2.250 de lei, care includ loc de parcare, loc premium la tribuna VIP si un voucher ce permite accesul la zona si cortul VIP (cu open bar, DJ, muzica si spatiu amenajat). Daca in Europa Occidentala biletele au preturi mari sau foarte mari (Londra: intre 65 si 175 lire sterline, Milano: 70-150 euro, Helsinski: 99-119 euro, Copenhaga: 73-187 euro), in Europa de Est preturile sunt adaptate veniturilor din zona: la Ljublijana pornesc de la 60 de euro, in Ungaria si Bulgaria – de la 50 de euro, iar in Belgrad – de la 32 de euro, pretul cel mai apropiat de cel bucurestean.

Vedeta a cerut un teren de joaca pentru copiii sai la Bucuresti
Organizatorii au dezvaluit ca Madonna a cerut pentru concertul de la Bucuresti amenajarea unui teren de joaca. "Probabil unul dintre copiii ei o va insoti la Bucuresti", a declarat Laura Coroianu, care a refuzat insa sa spuna care e costul total al spectacolului de la Bucuresti. Reprezentantul E!Magic a negat ca amenajarea spatiului ar implica taierea unor copaci din Parcul Izvor: "Sa fim cinstiti, nu e primul eveniment pe care l-am organizat acolo. Nu s-a taiat niciodata vreun copac si nici nu o sa se intample asta". Pe de alta parte, concertele organizate pana acum in acest parc nu se compara, ca dimensiuni, cu cel al Madonnei sau cel al trupei Depeche Mode, care vor avea loc vara aceasta in locatia mentionata.

Concertul va fi deschis de DJ Paul Oakenfold, cel care a deschis toate spectacolele vedetei din cadrul turneului. Paul Oakenfold e cunoscut pentru mixajele pe care le-a realizat pentru Justin Timberlake ori Madonna. Daca va respecta structura de anul trecut, show-ul va contine patru parti: "Pimp", un omagiu adus anilor ‘20 si gangsterilor de atunci, in care cantareata va defila intr-un costum Givenchy; "Old School", o recapitulare a anilor ‘80, cand s-a lansat vedeta; "Gypsy", o calatorie prin universul "La Isla Bonita", infuzat de spiritul muzicii tiganesti romanesti; si, in fine, "Rave", partea energica, sportiva, a spectacolului. Din setlist-ul spectacolului nu vor lipsi piese mai vechi, ca "Human Nature", "Vogue", "Into the Groove", "La Isla Bonita", "Like a Prayer", "Give It 2 Me".

Scena de 500 metri patrati
Turneul, care a avut pana acum 2,3 milioane de spectatori in 58 de orase, a inceput pe 23 august 2008 la Cardiff, in Tara Galilor, si s-a sfarsit pe 21 decembrie 2008 in Brazilia, la Sao Paulo. Insa, datorita succesului, solista a decis sa-l continue si in vara acestui an, de pe 4 iulie incolo. Spre deosebire de anul trecut, in 2009 sunt incluse si tari din Europa de Est ca destinatii ale concertului: Estonia (4 august), Cehia (13 august), Polonia (15 august), Slovenia (20 august), Belgrad (24 august) si, in fine, Parcul Izvor din Bucuresti, pe 26 august. De la Bucuresti, Madonna va pleca la Sofia, unde va sustine un concert pe 29 august, in incinta stadionului "Vasile Levski". Spectacolul presupune una dintre cele mai mari desfasurari de forte din istoria entertainmentului, iar show-ul de la Bucuresti implica resurse impresionante: exprimata in timp, desfasurarea acestor resurse are nevoie de sapte zile pentru amenajare si trei zile pentru dezafectarea spatiului de concert.

 

Scena, care cantareste 100 de tone, are o suprafata de 500 metri patrati, iar tribuna, care a fost adusa din Italia, are o adancime de 40 de metri si 14 metri inaltime; intreg spatiul va fi inconjurat de un gard lung de 6 kilometri. Pentru public, se va mai amenaja o jumatate de kilometru de baruri, iar pentru personal se vor pune la dispozitie 50 de containere de tip birou si (un amanunt insolit) 1.370 de prosoape pentru cei 1.200 de oameni care vor contribui la realizarea concertului. Ridicarea scenei se va face cu doua macarale de 100 de tone si alte doua mai mici (50 de tone). In total, va fi nevoie de 100 camioane cu echipament.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă