În zona de nord a Bucureștiului, la etajul 18 din clădirea Sky Tower, a fost amenajat un showroom de birouri ultramodern, în valoare de peste 300.000 de euro.
Showroom-ul situat la etajul 18 din clădirea Sky Tower Bucharest a fost realizat de Workspace Studio, specializat în design și amenajări de birouri de înaltă calitate și Certified Dealer al grupului MillerKnoll în România. Noul spațiu are o suprafață totală de 850 de metri pătrați, față de 580 de metri pătrați cât avea înainte de extindere.
În cadrul showroom-ului, clienții pot explora branduri de design de mobilier precum Herman Miller, Knoll, Hay, Muuto, NaughtOne, GEIGER sau Maharan, soluții acustice sustenabile, precum și cele mai recente tendințe în mobilier ergonomic și soluții de amenajare a spațiilor de birouri. Acestea vor constitui o inspirație pentru realizarea de zone de lucru moderne, personalizate și inovatoare.
Studiile privind viitorul muncii și al birourilor indică mai multe cerințe pentru aceste spații: flexibilitate, design variat și focus pe nevoile angajaților. Atunci când li s-a cerut să motiveze de ce ar alege să vină la birou, 74% dintre participanții la un sondaj global care a cuprins 10.000 de angajații din birouri au evidențiat camaraderia, comunitatea și conexiunea ca principalele motive. Acest lucru arată că locul de muncă modern trebuie să fie gata să faciliteze conexiuni interpersonale bogate între colegi, fie că acestea se realizează în întâlniri fizice sau în mediul virtual. Pentru facilitarea convorbirilor telefonice sau prin zoom, în interiorul unui spațiu fizic de birouri se poate plasa o cabină acustică, izolată fonic, unde se poate purta o discuție fără a fi perturbată de colegii din birou.
„Obiectivul fiecărui proiect este să creăm birouri spectaculoase, în care oamenii își doresc să se afle, care îi inspiră și le stimulează creativitatea și dorința de a crea plus valoare în companie”, a explicat Horațiu Didea, Managing Partner Workspace Studio.
Birourile amenajate de Workspace Studio în România se disting prin același mix de soluții care contribuie la wellbeing și susțin nevoile actuale ale angajaților. Zonele de colaborare și relaxare generoase, cu cromatică și stil variate, ajung să ocupe aproape 70% din spațiul birourilor. Restul spațiului este alocat formatelor pentru muncă individuală, care se disting prin mobilier și instrumentele ergonomice adecvate.
Urmărește România Liberă pe X, Facebook și Google News!