Din ianuarie 2019 pînă în prezent, au fost înregistrate 42 de defecţiuni la noile trenuri model CAF şi 39 de defecţiuni la trenurile vechi, fabricate în România, a declarat Ion Rădoi.
„Avem o situaţie ciudată care se întâmplă azi la metrou, cu trenurile care sunt de trei tipuri: trenurile IVA, sau Astra Arad, şi care încă mai circulă, după 40 de ani, trenurile Bombardier şi trenurile CAF, cele cu care avem mari probleme în ultima perioadă. De la 1 ianuarie şi până acum, acele trenuri care circulă de 40 de ani, trenuri româneşti, au înregistrat 39 de defecţiuni, iar trenurile CAF, 42 de defecţiuni”, a precizat liderul sindical Ion Rădoi.
Potrivit acestuia, pe Magistrala 2, Pipera – Berceni, funcționează 26 de garnituri de metrou, dintre care 24 sunt model CAF.
„Am înregistrat cele mai multe defecţiuni şi evenimente cu aceste trenuri, vă amintiţi de evenimentul provocat de ruperea acelei bielete la Pipera. Am avut probleme cu ele la Berceni, am avut probeleme cu ele din punct de vedere tehnic, nu mai spun de soft”, a explicat Ion Rădoi.