Magazinele online pregătesc Black Friday în anul 2021 într-un mod diferit față de anii trecuți. Black Friday este cunoscută în mod tradițional drept ziua cu cele mai mari reduceri din an.
Black Friday prilejuiește „un adevărat maraton de reduceri care se va întinde pe toată durata lunii noiembrie”, precizează un comunicat de presă. Ziua de Black Friday va marca începutul sezonului de cumpărături pentru Sărbători.
Compania 2Performant preconizează că Black Friday 2021 va însemna în primul rând o extindere a perioadelor de promoții. Cumpărătorii vor fi mai atenți și mai conștienți de prețuri și de valoarea ofertelor magazinelor online.
Pe fondul restricțiilor, retailerii estimează ca magazinele online să fie la fel de căutate ca anul trecut. În 2020 s-a desfășurat primul Black Friday în pandemie.
Magazinele online pregătesc Black Friday în condiții de pandemie
2Performant a intermediat deja în anul 2021 un milion de vânzări pentru magazinele din platformă. Acest prag îl atinsese compania, în 2020, la sfârșit de an.
„Încă de anul trecut am observat că fenomenul Black Friday suferă modificări dictate de contextul pandemic, fie că vorbim de ore de cumpărare diferite, consumatori noi în online, fie că ne uităm la produsele cele mai căutate”, spune Raluca Negrea, Country Manager 2Performant România și Bulgaria.
Numărul mare de cumpărători online și interesul lor pentru promoții au determinat multe magazine să lanseze Black Friday mai devreme. De asemenea, durata acestui eveniment de shopping a fost extinsă.
„O parte dintre marii retaileri au anunțat deja că anul acesta au extins perioada promoțiilor și putem vorbi de un Black Friday prelungit la mai multe zile sau chiar săptămâni, dar și de micro campanii în context de Black Friday: pre Black Friday launch, Cyber Monday, Black Friday Extended, Black Days etc. Pentru magazine este deja o provocare să poată anticipa perioadele de vârf ale acestor campanii, dar și o oportunitate să capteze cât mai mult din publicul activ acum în online”, spune Raluca Negrea.