,,Urgent Cargus anunţă o nouă identitate vizuală şi schimbarea numelui din Urgent Cargus în Cargus. Procesul de rebranding este văzut ca un element important al strategiei internaţionale de expansiune şi dezvoltare a companiei, care, pe lângă noul nume, are şi noi atribute care îi vor ghida activitatea”, a anunţat compania.
Cea mai mare parte a investiţiilor s-a concentrat pe eficientizarea proceselor operaţionale.
„Dezvoltarea continuă a sectorului de comerţ electronic din România şi a comportamentului consumatorilor faţă de cumpărături au generat noi standarde şi fluxuri comerciale şi credem că şi companiile de curierat trebuie să investească constant pentru a se alinia acestor cerinţe. Ca unul dintre liderii companiilor de curierat, Cargus face investiţii semnificative în capacitatea sa de sortare şi livrare”, a declarat Jaroslaw Sliwa, CEO Cargus.
Anul acesta s-a investit într-un centrul de sortare din Timişoara. Acesta reprezintă un centru de acces pentru coletele internaţionale.
Cargus a anunţat în octombrie 1.000 de locuri noi de muncă, dorindu-şi extinderea semnificativă a echipei sale de 5.000 de angajaţi şi parteneri.