Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Academia Cațavencu

Pălăria erectă a filosofului joacă un rol electoral.

Clipul „Libertate în fiecare zi,” distribuit pe toate televiziunile, avându-l pe Mihai Şora în rol principal, a stârnit dezbateri aprinse.

Share

Marius Ghilezan 0 comentarii

Actualizat: 22.10.2019 - 03:46

Producătorii de la Papaya Advertising, conectaţi la mulţi bani publici, nu au urmărit să vândă mai multe televizoare, să pună mai multe degeţele pe touch-screen-ul cu scoruri mari, să umple inboxul companiei de vânzări cu noi clienţi, ci să ne transmită, nouă celor neînchinaţi la cultul zeului Mercur, că sistemul nu se dă bătut.

Citește articolul pe Academia Cațavencu

Comentarii

loading...