11.9 C
București
miercuri, 20 noiembrie 2024
AcasăMediuPoți să economisești până la 50% din energia consumată atunci când speli...

Poți să economisești până la 50% din energia consumată atunci când speli vasele în apă rece

Noul Fairy oferă aceleași rezultate impecabile chiar și în apă rece și îi invită pe consumatori să spele vasele la temperaturi mai scăzute pentru a economisi energie

Prin inovația adusă la nivel de produs, Fairy îi ajută pe aceștia să economisească energie în cel mai simplu și practic mod: spălarea vaselor la temperaturi mai scăzute.

Fairy, împreună cu Energy Saving Trust, o organizație britanică dedicată promovării eficienței energetice, conservării și utilizării durabile a energiei, au descoperit, în urma unui studiu recent, că până la 50% din consumul de energie necesar spălării vaselor poate fi economisită optând pentru temperatura apei la 23 de grade Celsius. Din același studiu reiese faptul că 53% dintre români și-ar dori să salveze mai mult timp, 31% mai mulți bani, iar 14% și-ar dori să reducă consumul de energie.

Cu toate acestea, 88% dintre români sunt susceptibili cu privire la obținerea unor rezultate impecabile prin spălarea vaselor în temperaturi scăzute, asociind cele 23 de grade Celsius cu apa rece ca gheața. Pentru a explica și mai bine acest aspect, mai jos sunt câteva asocieri prin care consumatorii pot înțelege cu exactitate cum se simte apa la această temperatură:

  • Este apa la temperatura camerei: ne imaginăm un pahar lăsat pe noptieră peste noapte.
  • Este doar puțin mai rece decât o baie în piscină în aer liber, dar mult mai caldă decât o baie în mare!

Cum funcționează produsul la temperaturi mai scăzute?

Noua formulă îmbunătățită Fairy este concepută cu agenți de curățare cu activare rapidă, care oferă rezultate excepționale chiar și la temperaturi scăzute. Cu mai multă putere în fiecare picătură, Fairy Max Power acționează rapid, chiar și în apă rece, pentru a elimina instantaneu grăsimea, lăsând vasele strălucitor de curate.

Despre Procter & Gamble

P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® și Tide®. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitați http://www.pg.com pentru noutăți și informații suplimentare despre P&G și brandurile sale.

Cele mai citite

Prima de risc a României, cea mai ridicată din regiune: aproape 200 de puncte de bază

România continuă să aibă cea mai mare primă de risc din Europa Centrală și de Est, situându-se aproape de 200 de puncte de bază,...

Noi decizii adoptate de ASF în 20 noiembrie

În cadrul ședinţei de miercuri, Consiliul Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) a adoptat măsuri privind funcționarea pieţelor financiare nebancare supravegheate – asigurări, piaţă de...

Papa Francisc a anunțat cum dorește să fie înmormântarea sa

Papa Francisc, cunoscut pentru modestia sa și renunțarea la multe dintre tradițiile fastuoase ale Bisericii Catolice, a anunțat că dorește o înmormântare simplă, într-un...
Ultima oră
Pe aceeași temă