Ministerul Antreprenoriatului și Turismului (MAT) realizează o consultare de piață, în vederea derulării ulterioare a unei achiziții de servicii pentru strategia de publicitate în online prin influenceri, cu scopul creșterii nivelului de conștientizare a turiștilor străini și interni cu privire la România ca destinație atrativă, potrivită pentru city-break.
Anunțul a fost publicat pe SEAP (https://bit.ly/3Nh4bDf), iar data limită de transmitere a propunerilor este 28 iunie.
Principalul obiectiv stabilit pentru publicitatea online, realizată de influenceri, se referă la promovarea excursiilor de tip city-break, astfel încât persoanele care accesează rețelele sociale să se transforme, în final, în vizitatori ai țării noastre. Vor fi valorificate, totodată, evenimentele organizate în România (turismul de distracție), precum și experiențele enogastronomice.
Acțiunea urmează să fie derulată în perioada septembrie-octombrie a acestui an și vizează micro-influenceri (sub 100.000 de urmăritori), macro-influenceri (între 100.000 și 1 milion de urmăritori) și mega-influenceri (peste 1 milion de urmăritori).
Propunerile transmise în urma publicării anunțului pe SEAP trebuie să cuprindă informații relevante referitoare la derularea strategiei, nominalizări de influenceri atât din România, cât și din Europa (două piețe: UK și Germania), pentru fiecare categorie indicată și al căror profil să se potrivească întregii campanii, precum și alte date referitoare la criteriile de evaluare și costuri.
Acțiunea face parte din campania integrată de promovare a destinației turistice România, care va fi derulată în cursul acestui an de MAT, în parteneriat cu Consiliul de Brand Turistic Național, conform planului agreat, anunță ministerul printr-un comunicat de presă.
Urmărește România Liberă pe Twitter, Facebook și Google News!