EduClass.ro, distribuitor de top pe piața jucăriilor educative, pune la dispoziţia consumatorilor produse pentru diverse categorii de vârstă, de la cele pentru bebeluşi, la cele educative pentru copii de peste 14 ani. Printre brandurile comercializate de Edu Class se numără BigJigs, Biobuddi, Chalk and Chuckles, Dino, Dino Bikes, Educational Insights, Fehn, Feuchtmann, Fisher Price, Galt, Grafix, Keycraft, Little Learner, Learning Kitds, Magplayer, National Geographic.
Acum, EduClass.ro importă brandul Learning Resources – unul dintre cele mai bine cotate branduri de profil din lume – încă de la deschidere, în 2010. Learning Resources are peste 1.000 de produse, realizate în colaborare cu specialiști în educație, care se vând în peste 80 de țări, multe dintre jucării fiind premiate în cadrul competițiilor de profil. Alături de Learning Resources, EduClass.ro importă în exclusivitate și brandurile de jucării Bigjigs, Fehn, Chalk and Chuckles, dar și cele de puericultură Spectra și 59s. Orientarea către exclusivitate a adus creșteri semnificative în vânzări.
Peste 90% din vânzările noastre totale vin din segmentul produselor importate în exclusivitate de noi, fie că vorbim de jucării educative sau de produse de puericultură. Estimăm că această nouă exclusivitate, cu Learning Resources, va genera o creștere a vânzărilor pe acest brand cu 25% față de 2018. Popularitatea brandului se datorează felului inovativ în care jocurile stimulează abilitățile fizice și cognitive ale copiilor, de la cele mai mici vârste și până la 10-12 ani. Astfel, cele mai bine vândute produse ale brandului sunt spuma de modelat și bormașina magică, pe categoria 3-5 ani, sistemul solar motorizat și proiectorul spațial pentru segmentul de vârstă 5-12 ani, a precizat Anca Leibovici, director de vânzări EduClass.ro.
Anca Leibovici
EduClass.ro țintește pentru 2019 o cifră de afaceri de 9 milioane lei, cu 25% mare față de 2018. În primele 9 luni ale anului, vânzările de jucării educative și produse de puericultură au fost de 5,3 milioane lei, în creștere cu 20% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Factorii care au generat creșterea au fost atât consolidarea pe piața de offline, prin showroomul deschis în 2018 în centrul Capitalei, cât și importarea unor branduri noi în piața de jucării și puericultură din România. Începerea școlii a generat de asemenea un salt în vânzări, inclusiv pe segmentul B2B unde se remarcă un interes crescut din partea grădinițelor și personalului didactic din ciclul primar pentru jocuri care să ofere o perspectivă nouă asupra noțiunilor de bază.
Am remarcat o deschidere mult mai mare spre abordarea ludică a noțiunilor de bază precum operații matematice, dar și experimente științifice. De asemenea, jocurile educative care stimulează dezvoltarea vocabularului sunt căutate atât de personalul didactic, cât și de părinți, care văd în acest tip de abordare o modalitate distractivă de a exersa și aprofunda noțiunile însușite la clasă, a mai precizat Anca Leibovici.