Fotbalistul portughez, care joacă pentru Juventus în Seria A, recunoscut ca unul dintre cei mai buni fotbaliști ai epocii actuale alături de argentinianul Lionel Messi, a mutat sticlele de Cola deoparte înainte de a alege o sticlă de apă.
Coca-Cola este sponsor al Euro 2020 în curs de desfășurare.
Ziarul spaniol Marca a raportat că acțiunile Coca-Cola au ieșit în pierdere după gestul lui Ronaldo în care a îndemnat publicul să bea apă lăsând compania cu pierderi de miliarde de dolari.
„Acțiunile Coca-Cola au scăzut de la 56,10 dolari la 55,22 dolari aproape imediat după gestul lui Ronaldo, ceea ce înseamnă că valoarea companiei a scăzut de la 242 miliarde dolari la 238 miliarde dolari”, se spune într-un raport din Marca.
Scăderea valorii s-a produs în decurs de jumătate de oră.
Coca-Cola este unul dintre sponsorii oficiali ai Euro 2020. Compania a reacționat la câteva ore după gestul făcut de Cristiano Ronaldo precizând că: „toată lumea are dreptul să își aleagă băutura preferată”.
Un purtător de cuvânt al Euro 2020 a declarat că:
„Jucătorilor li se oferă apă, alături de Coca-Cola și Coca-Cola Zero, la conferințele noastre de presă.”
De-a lungul timpului, Ronaldo a fost destul de vocal în promovarea unui stil de viață sănătos.
„Ocazional, fiul meu bea Coca-Cola sau Fanta și mănâncă chipsuri și știe că nu-mi place asta”, a spus Ronaldo în trecut.
În urma meciului cu Ungaria, Ronaldo a devenit cel mai bun marcator din istoria Campionatului European cu 11 goluri înscrise.