Noua platformă, care va deveni progresiv disponibilă şi în alte regiuni ale lumii pe parcursul anului viitor, va propune catalogul producţiilor Disney, dar şi cele lansate de Pixar, francizele „Star Wars” şi Marvel, precum şi programe ale postului National Geographic, au anunţat reprezentanţii grupului Disney cu ocazia unei prezentări făcute în faţa investitorilor, transmisă în direct pe internet.
Filmul „Captain Marvel”, aflat în prezent în cinematografe, va deveni disponibil şi online în exclusivitate pe platforma Disney+. Lansarea platformei va avea loc în ultimul trimestru din 2019, care reprezintă primul trimestru al exerciţiului său bugetar din 2020, decalat în raport cu anul calendaristic.
Disney+ va propune clienţilor săi şi conţinuturi originale, în special un nou serial Marvel.
Disney a finalizat la sfârşitul lunii martie achiziţionarea studiorilor Fox, înfiinţate în 1935 la Los Angeles, şi a altor active ale grupului controlat de miliardarul Rupert Murdoch, inclusiv posturile de televiziune FX şi National Geographic.
Piaţa platformelor de streaming – dominată de Netflix cu cei 140 de milioane de abonaţi ai săi – reprezintă o etapă inevitabilă pentru grupurile din industriile media şi tehnologiei.
Amazon este la rândul său prezent prin intermediul serviciului său Prime Video, iar Apple tocmai a anunţat lansarea unei platforme proprii, Apple TV+, prevăzută pentru acest an, însă fără să ofere o dată precisă şi fără să anunţe costul viitorului său abonament.
Grupul WarnerMedia, fost Time Warner, cumpărat de operatorul de telefonie AT&T, urmează să se arunce şi el în această bătălie, anul acesta, înainte de NBCUniversal (grupul Comcast), care va face acelaşi lucru anul viitor.