Salata verde conține un nivel ridicat de celuloză (fibră vegetală) care ajută organismul să aibă o digestie ușoară.

Cum să prepari o salată verde

Fierul din compoziția sa se absoarbe în cantități mari și ajută la combaterea anemiei. Acidul folic (vitamina B9) pe care îl conține are un rol foarte important în sarcină. Acesta ajută la dezvoltarea normală a copilului

Share

Ion Diamandi 0 comentarii

Actualizat: 23.08.2019 - 17:14

Deficitul de acid folic în sarcină poate crește riscul de a naște un copil cu malformații. Foarte bogată în vitamina A (antioxidant puternic care luptă împotriva radicalilor liberi responsabili de numeroase boli, precum cancerul), K (previne hemoragiile și osteoporoza), potasiu, calciu, mangan, magneziu.Trebuie sa stim de asemenea că salata poate contine azotați de aceea este indicat sa consumați o variantă organică. La salata verde se pot adăuga legume, morcov ras, roşii felii, broccoli, sfeclă roşie.

Pentru dressing puteți prepara o vinegretă sănătoasă pentru 5 porții din: 

jumătate de pahar de oțet balsamic sau suc de lămâie, jumătate de pahar ulei de măsline, o lingură boabe de muștar, verdeață (de exemplu, pătrunjel,menta,busuioc), sare și piper după gust. Amestecați toate ingredientele și utilizați blenderul pentru a le emulsifia..

Comentarii