U.S. News and World Report a realizat o listă a ţărilor cu cel mai mare impact cultural, iar printre primele zece poziţii se află Italia, Spania, Franţa şi Regatul Unit al Marii Britanii şi al Irlandei de Nord, precum şi Statele Unite.
Italia
Cunoscută pentru creatorii de modă precum Valentino, Armani, Versace şi Gucci, Italia a obţinut un zece perfect pentru că este la modă. Un locuitor din Abruzzo, Roma, pe nume Lucio Buffalmano, a declarat că este un clişeu, însă italienilor le pasă de modul cum arată, dar şi că acordă multă atenţie felului în care se îmbracă.
Aceste detalii sunt deja ştiute şi se extind dincolo de tendinţele în materie de modă. „Italia a avut un impact mare în tot ceea ce priveşte stilul, de la mâncare, până la mobilă”, a declarat Angela Corrias, originară din Sardinia dar care acum locuieşte în Roma.
Mâncarea a avut şi ea o influenţă enormă. Pentru a gusta cele mai bune preparate, Corrias recomandă ca orice turist să meargă în capitala ţării, Roma. Aceasta a mai spus că aici oricine poate testa aromele inedite şi reţetele tradiţionale realizate cu modernitate.
Franţa
„Modernă”, „prestigioasă” şi „la modă”, acestea au fost motivele pentru care Franţa a obţinut cele mai bune calificative, dar şi pentru „je ne sais quoi-ul” (n.r. „nu ştiu ce”) francez pe care oamenii din întreaga lume încearcă să îl imite.
Chiar dacă Parisul este locul preferat al tuturor pentru a experimenta cultura franceză, Bordeaux, Lyon şi Toulouse sunt alternative excelente pentru petrecerea timpului, însă sunt şi mai mici.
Lyon, al treilea oraş cu o populaţie mare din Franţa, se identifică prin preparatele culinare şi este recunoscut pentru şefii bucătari care au obţinut stele Michelin.
Francezii sunt foarte încântaţi de identitatea şi istoria lor, iar Robben Fils spune că nu sunt fericiţi când trebuie să vorbească engleză, iar dacă o fac, acest lucru se realizează cu dificultate.
Statele Unite
Cu un calificativ mare pentru modernitate şi fiind influente în divertisment, Statele Unite sunt recunoscute la nivel internaţionale pentru filmele, muzica şi programele TV.
Inclusiv când este vorba ca alte ţări să facă pentru prima dată ceva, aşa cum a fost cazul sintagmei „reality TV” care a luat naştere în Regatul Unit, Statele Unite au dezvoltat ideea şi au făcut-o mai populară, astfel au ocupat acest titlu.
Industria tehnologiei din ţară, precum Facebook, Twitter, Google sau Aamazon, a ajutat milioane de oameni să comunice facil în fiecare zi prin aceste servicii populare şi reţele sociale.
Multe persoane aleg Statele Unite pentru a-şi îndeplini visul american. Oraşul preferat este New York, cel mai mare din ţară.
Pe coasta opusă, în Los Angeles, distracţia este cuvântul cheie, alături de cultura şi locurile spectaculoase. Show-urile de televiziune şi peliculele americane care se realizează aici influenţează cum vorbesc, cum se îmbracă, cum se comportă şi cine sunt cei care locuiesc în acest oraş, spune un locuitor.
Spania
După limba chineză, spaniola este a doua cea mai vorbită limbă din lume, când este vorba despre vorbitorii nativi. Filmele, producţiile TV şi muzica spaniolă au adus ţara pe primele locuri în infuenţa culturală.
Religia, bucătăria şi festivalurile sunt recunoscute în întreaga lume, conform spuselor unei femei care trăieşte în Galicia, numită Inma Gregorio.
Regatul Unit al Marii Britanii şi al Irlandei de Nord
Regatul Unit ocupă un loc înalt în categoria „prestigios”, iar locuitorii săi se bucură de capacitatea lor de a combina etica muncii, cu creativitatea şi cu o atitudine receptivă pentru a produce inovaţie.
Locuitorii se mândresc cu unele dintre cele mai bune universităţi din lume, dar şi cu faptul că www-ul şi computerul au fost inventate de britanici.
Oamenii sosesc aici pentru a-şi crea un viitor, iar cei mai mulţi dintre cei expatriaţi aleg această destinaţie pentru a începe o nouă viaţă.