Activitatea de modă a Victoria Beckham se confruntă cu un viitor incert, după ce a acumulat pierderi totale de peste 46 de milioane de lire sterline de la lansare.
În conturile trimise la începutul acestei luni, auditorii au avertizat cu privire la „îndoieli semnificative” cu privire la capacitatea companiei de a continua să funcționeze.
Evenimentele s-au întâmplat după ce doamna Beckham a înregistrat pierderi de 11,8 milioane de lire sterline pentru 2019 și 12,3 milioane de lire sterline pentru 2018. În timp ce publiciștii fostei Spice Girl au încercat să facă o analiză pozitivă a cifrelor, contabilii au spus că afacerea va avea nevoie de sprijin financiar continuu din partea acționarilor pentru a o păstra.
„Aceste evenimente sau condiții indică faptul că există o incertitudine materială care poate pune la îndoială semnificativ capacitatea companiei de a continua”, au scris auditorii.
Doamna Beckham, în vârstă de 46 de ani, și-a lansat propriul brand de haine în 2008 cu o mică colecție de rochii. A crescut rapid până la o gamă extinsă care include acum genți, paltoane, pantofi și accesorii.
Prietenii vedetei spun că este hotărâtă să-și continue afacerea, chiar dacă detractorii ei au respins-o și l-au observat ca pe un proiect de vanitate.
Luna trecută, a reieșit că ea și soțul ei David își plătiseră 40.000 de lire sterline pe zi datorită profitului realizat de compania sa, DB Ventures, care a acoperit pierderile doamnei Beckham în anii precedenți.
Ea a atras critici anul trecut pentru că a încercat să folosească schema guvernamentală pentru a plăti 30 din cei 120 de angajați ai săi.
Săptămâna trecută, s-a constatat că gama de frumusețe a doamnei Beckham pe care a înființat-o în 2019 a suferit o pierdere de 4,7 milioane de lire sterline.
Un purtător de cuvânt al doamnei Beckham nu a răspuns la solicitările de comentarii. Surse apropiate vedetei au declarat că veniturile de 38,3 milioane de lire sterline au fost determinate de creșterea continuă a afacerii ei de modă și de lansarea mărcii de frumusețe.