1.8 C
București
sâmbătă, 28 decembrie 2024
AcasăLifestyleA fost lansată o aplicație nouă de comunicare cu angajații

A fost lansată o aplicație nouă de comunicare cu angajații

Staffbase, cea mai populară aplicație pentru comunicare internă din lume, alături de Exploratist, profesioniști locali în employee experience, lansează Staffbase Now, un canal sigur și targetat de dialog și feedback cu angajații, dedicat organizațiilor nevoite să se adapteze rapid la condițiile muncii la distanță.

În contextul epidemiologic actual, Staffbase și Exploratist asigură implementarea gratuită a Staffbase Now până pe 30 iunie. Durata implementării este de 24 ore, iar platforma devine disponibilă angajaților companiei în 3 zile.

Staffbase Now este forma de bază a Staffbase, care poate fi implementată foarte rapid și funcționează ca platformă pentru comunicarea internă de criză, pentru contexte precum cel actual, în care informațiile trebuie să fie credibile și disponibile tuturor într-un timp scurt. Astfel, în 3 zile, angajații au acces la un canal de comunicare integrat, unde se informează și pot adresa întrebări.

Numărul de cititori ai conținutului din cadrul aplicațiilor personalizate Staffbase a crescut cu 74% odată cu începutul crizei de sănătate globală, în timp ce numărul de utilizatori noi a crescut de la 100 pe săptămana la 100 pe oră. Este o dovadă a faptului că, în special în vremuri tulburi, comunicarea este ceea ce ține oamenii uniți în cadrul companiilor – declară Silviu Petran, Managing Partner Exploratist (foto deschidere).

Staffbase Now permite transmiterea de informații și știri din surse sigure, răspunsuri pentru eventualele întrebări ale angajaților, propagarea rapidă a informațiilor din organizație și managementul situațiilor de criză. Aplicația centralizează protocoalele și asigură informare în timp real, ține la curent angajații prin notificări și canale de feedback și integrează conținutul deja existent pe alte canale de comunicare.

După 15 zile de la implementare, aplicația Staffbase Now branduită cu identitatea vizuală a organizației devine disponibilă în App Stores. Din aplicație se pot trimite push notifications către întreaga organizație sau către echipe regionale, pentru maximizarea relevanței și interacțiunii, precum și optimizarea comunicării interne.

Staffbase Now este o soluție de comunicare digitalizată pe care o pot utiliza companiile aflate astăzi în situația de a lucra de acasă sau chiar de a accesa șomajul tehnic pentru angajați. Este extrem de important ca într-o astfel de perioadă angajații să rămână conectați la informațiile transmise de organizație și să se simtă în continuare parte într-o echipă. Zvonurile și informațiile false care circulă pe canele puțin controlabile slăbesc încrederea angajaților în organizație și alimentează un sentiment negativ față de brandul  angajator. Staffbase Now devine însă un canal oficial al companiei, unde noutățile sunt validate, iar angajații se pot implica, prin transmiterea de feedback sau întrebări – adaugă Silviu Petran. 

Tranziția către aplicația completă Employee App, soluția dezvoltată de Staffbase pentru employee experience și folosită de mii de companii din lume, se poate realiza foarte simplu, odată ce angajații sunt deja obișnuiți cu un canal digitalizat de comunicare internă prin Staffbase Now.

Exploratist – brand & employee experience agency este reprezentatul oficial Staffbase în România și singurul partener din Europa de Sud-Est care oferă consultanță pe strategie, design și implementare, atat pentru comunicare internă, cât și pe managementul schimbării și securizarea angajaților.

 

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă