15.4 C
București
sâmbătă, 20 aprilie 2024
AcasăLifestyle4 moduri în care poți folosi obiectele personalizate în beneficiul afacerii tale

4 moduri în care poți folosi obiectele personalizate în beneficiul afacerii tale

Înainte de epoca industrială, majoritatea bunurilor pe care oamenii le cumpărau erau personalizate. Fie că vorbim de bijuterii, fie de haine sau chiar parfumuri, toate erau fabricate de meșteri și artizani după gusturile și cerințele clientului din fața lor. Produsele erau personalizate automat pentru că toate erau lucrate manual de către cei care le vindeau.

 

Industrializarea ne-a adus producția de masă, la prețuri mult mai mici, însă la o calitate mai scăzută și fără aceeași atenție la detalii, iar odată cu asta numărul produselor personalizate a scăzut dramatic. Cu toate acestea, în prezent lucrurile par să se schimbe din nou. Produsele personalizate încep să devină din nou populare, deși de data aceasta nu în rândul consumatorilor, ci chiar al producătorilor și comercianților, care le folosesc în beneficiul afacerilor lor.

 

Iată 5 feluri în care poți face și tu asta:

 

1. Personalizează uniformele angajaților

 

Dacă angajații tăi poartă uniformă, atunci poți folosi acest lucru pentru a-ți promova și mai mult compania. Spre exemplu, dacă administrezi un restaurant sau un hotel, poți personaliza diferitele sorturi pe care aceștia le poartă cu logo-ul sau numele firmei tale. Astfel, toți angajații devin ambasadori ai brandului tău, indiferent că vorbim de ospătari, barmani sau cameriste. Ori de câte ori un client sau un simplu trecător de pe stradă va vedea un angajat de-al tău, va vedea logo-ul sau brandul firmei. Aceasta e formă de publicitate ieftină, dar în același timp și foarte eficientă.

 

2. Dăruiește produse promoționale

 

De la pixuri, la mouse pad-uri, brichete, brelocuri sau chiar tricouri cu brandul tău, toate pot fi foarte eficiente când vine vorba de marketingul afacerii tale. Multe dintre aceste produse ajung să fie folosite multă vreme de cei care le-au primit, lucru care nu poate fi decât un avantaj pentru tine, fiindcă aceștia nu vor mai uita niciodată numele firmei tale.

 

Conform Ink Well USA, în medie, consumatorii păstrează produsele promoționale pe care le primesc timp de șase luni, o perioadă de timp suficientă pentru ca toți membrii familiei, și chiar o parte dintre cunoscuți să le observe. În plus, unele dintre aceste produse, cum sunt pixurile sau brichetele, ajung să fie dăruite altora sau uitate în diverse locuri, iar acest lucru este și el tot un avantaj, pentru că înseamnă că brandul tău va ajunge să fie cunoscut de mai mulți oameni.

 

3. Oferă-le partenerilor cadouri corporate

 

Spre deosebire de produsele promoționale, care au, de regulă, o valoare destul de mică, în cazul cadourilor pe care le faci unei alte companii sau unui partener, lucrurile se schimbă. Pentru un partener de încredere sau o companie care vrei să-ți devină client, un pix sau un mouse pad ar părea un cadou trivial. Asta nu înseamnă însă nici că ar trebui să cumperi lucruri peste posibilitățile tale. Spre exemplu, o boxă wireless, o geantă pentru laptop sau baterie externă gravată cu logo-ul firmei tale sunt cadouri corporate foarte potrivite, care cu siguranță îi vor încânta pe cei care le primesc.

 

4. Oferă clienților haine personalizate

 

Multe companii oferă clienților tricouri, șepci sau chiar geci personalizate, ca recompensă pentru achiziții mai mari sau drept premii în cadrul concursurilor și competițiilor pe care le sponsorizează. Ca și în cazul uniformelor pentru angajați, hainele personalizate cu logo-ul sau brandul firmei tale te pot ajuta să-ți faci publicitate într-un mod eficient și cu costuri reduse.

 De asemenea, acestea sunt foarte utile pentru loializarea clienților. Spre deosebire de angajați, care poartă uniforma doar la locul lor de muncă, clienții se vor plimba cu hainele tale prin tot orașul, crescând considerabil expunerea publicitară a firmei tale.

Cele mai citite

Corespondentul rus de război Semion Eremin a fost ucis într-un atac cu drone

Corespondentul rus de război Semion Eremin, care lucra pentru cotidianul rusesc Izvestia, a fost ucis vineri într-un atac cu drone ucrainene în sud-estul Ucrainei,...

Boloș. după discuțiile cu agențiile internaționale, în SUA. VIDEO

Agenţiile ne-au reconfirmat ratingul suveran şi perspectiva stabilă, dar asta nu înseamnă că nu există loc de creştere, pentru că investitorii străini au tendinţa...

Beat la volan, cu 218 km pe oră în localitate

Un șofer în vârstă de 41 de ani din Craiova a fost prins de polițiști conducând băut la volan și cu o viteză de...
Ultima oră
Pe aceeași temă