Campania de Black Friday 2024 a înregistrat un început fulminant, cu 2.371.000 de produse achiziționate în primele șapte ore de la start. De asemenea, numărul total de clienți care au făcut cumpărături în această perioadă a ajuns la 493.100, iar valoarea vânzărilor a depășit 709 milioane de lei.
73,35% dintre plățile de Black Friday au fost efectuate cu cardul, ceea ce subliniază trendul continuu de digitalizare a plăților în România, potrivit Ziarului Financiar.
În acest an, campania a beneficiat de participarea a peste 12.000 de selleri, care au adăugat oferte diverse, astfel că numărul de produse vândute pe marketplace-ul eMAG a ajuns la 653.193.
În intervalul 11-18 noiembrie, au fost înregistrate vânzări semnificative, în special pe fondul promoțiilor din Black Friday.
Valoarea medie a cumpărăturilor și locurile cu cele mai multe comenzi de Black Friday
Valoarea medie plătită de un client este de 1.553 lei, cu București, Constanța și Dolj ocupând locurile fruntașe în clasamentul celor mai mari sume cheltuite pe client.
În ceea ce privește livrările, peste 83% dintre comenzi vor ajunge la easybox, în localitățile disponibile, un trend care confirmă preferința consumatorilor pentru soluțiile de livrare rapide și convenabile.
În continuare, campania rămâne un succes major, iar numărul de produse vândute și valoarea vânzărilor continuă să crească pe măsură ce Black Friday avansează.