12.4 C
București
joi, 19 decembrie 2024
AcasăEconomieBani & AfaceriUnirea Shopping Center a trecut de la pierdere la profit. Compania are...

Unirea Shopping Center a trecut de la pierdere la profit. Compania are o valoare de piaţă de 169 milioane de lei

Compania Unirea Shopping Center a avut, în anul 2022, un profit de 32 de milioane de lei, revenindu-și cu succes după anul 2021, când avusese o pierdere netă de 33,5 milioane de lei.

Aceste date sunt prezentate într-o analiză realizată de Ziarul Financiar și publicată la data de 3 mai 2023.

Compania Unirea Shopping Center (simbol bursier SCDM) administrează două centre comerciale, unul în Braşov, celălalt în București. Compania a raportat pentru anul 2022 afaceri totale de 57 milioane de lei, în creştere cu 13,5 la sută față de anul 2021. Pe anul 2022, profitul net a fost de 32 milioane de lei. În anul precedent, 2021, compania avusese o pierdere netă de 33,5 milioane de lei.

Unirea Shopping Center are o valoare de piaţă de 169 milioane de lei. Compania este controlată în proporţie de 80,3 la sută de The Nova Group Investments România. SIF Muntenia deţine 11,74 la sută din acțiuni, restul revenind altor acţionari.

Urmărește România Liberă pe  TwitterFacebook și Google News!

Mihai Diac
Mihai Diac
Mihai Diac are o experiență ca jurnalist de peste 20 de ani, atât în presa scrisă cât și online. A început să lucreze în presă la ziarul Azi, în anul 1993, în perioada în care era încă student. Ulterior a lucrat la Adevărul, Gândul și Green Report. La “România liberă”, Mihai Diac lucrează din anul 2015. În paralel cu activitatea jurnalistică, Mihai Diac și-a completat și pregătirea de specialitate. El a absolvit, printre altele, Colegiul Național de Apărare și cursul de pregătire a jurnaliștilor pentru zone de război. Printre acțiunile sale de documentare jurnalistică s-au aflat cele de la bordul portavionului american Truman și al fregatei românești Regina Maria, precum și cele din Afganistan, Irak, Transnistria și Georgia.
Cele mai citite

Românii care cumpără online pentru Crăciun alocă până la 1.000 de lei: Produse tradiționale în topul preferințelor

În acest an, românii care aleg să își facă cumpărăturile pentru masa de Crăciun online au un buget mediu de până la 1.000 de...

Real Madrid câștigă Cupa Intercontinentală! Victorie categorică în finala cu Pachuca

Echipa lui Carlo Ancelotti s-a impus cu 3-0 în fața mexicanilor de la Pachuca, adăugând un nou trofeu impresionant în palmaresul său. Real Madrid, deținătoarea...

Trendyol integrează primul brand românesc pe platformă

Produsele Gerovital sunt disponibile pentru a cumpăra în România Trendyol, cea mai mare platformă turcă de comerț electronic, deținută de gigantul chinez Alibaba, aduce pe...
Ultima oră
Pe aceeași temă