7.6 C
București
joi, 2 ianuarie 2025
AcasăȘtirile zileiUn asistent virtual va ajuta la rezolvarea dosarelor CASCO la ASIROM

Un asistent virtual va ajuta la rezolvarea dosarelor CASCO la ASIROM

 În prezent, clienții Asirom își pot efectua singuri inspecția de risc pentru polițele CASCO, cu ajutorul aplicației de pe website-ul asirom.ro, în mai puțin de 5 minute, folosind doar telefonul mobil. Concret, pe baza numărului de ofertă sau poliță, intri în aplicație, fotografiezi mașina conform instrucțiunilor și, cu un singur click, informațiile sunt transmise către Asirom.

Fotografiile folosite pentru generarea raportului de inspecție sunt mai întâi analizate prin Solera Visual Intelligence, un instrument bazat pe inteligență artificială, care va precompleta raportul inspecției de risc cu avariile existente. Cu ajutorul tehnologiei AI, pot fi depistate toate avariile autovehiculului la momentul întocmirii raportului de inspecție de risc, oferind o acuratețe mai bună în procesul de asigurare.

Noul flux dezvoltat pentru inspecția de risc CASCO a fost conceput pentru a simplifica și îmbunătăți procesul de colectare fotografii de la client, precum și pentru analiza automată și documentarea stării curente a vehiculului, astfel diminuându-se riscul de eroare umană.

Inteligența artificială va ajuta la evaluarea avariilor și găsirea soluțiilor tehnologice adecvate

Folosirea inteligenței artificiale în depistarea și evaluarea avariilor este un instrument pe care Asirom și-a propus să îl includă în viitorul apropiat în procesul de instrumentare a dosarelor de daună, asigurând astfel transparența totală pentru client și reducerea timpului de procesare a dosarelor de daună. Adițional, inspectorii de daună vor avea la dispoziție un asistent virtual care îi va ajuta în evaluarea avariilor și propunerea soluțiilor tehnologice potrivite.

Platforma este într-un proces continuu de dezvoltare urmărindu-se atât îmbunătățirea experienței utilizatorului în aplicație, precum și creșterea performanței algoritmului de identificare avarii și propunere de soluții tehnologice. Pentru o mai buna calitate a fotografiilor, aplicația va îndruma clientul în procesul de colectare a pozelor prin generarea unei măști cu forma caroseriei specifică vehiculului asigurat. Utilizarea pe scară largă a tehnologiei Solera Visual Intelligence generează o creștere a numărului de cazuri instrumentate, ducând la creșterea performanței. Acuratețea procesului de identificare a avariilor se îmbunătățește pe măsura utilizării aplicației și, în consecință, se va putea genera automat devizul de reparație în cazul daunelor, ceea ce va duce la un grad ridicat de digitalizare a procesului de instrumentare a daunelor.

Catalin Serban
Catalin Serban
Cătălin Șerban scrie în presă din anul 2019, iar din februarie 2021 la România Liberă. A fost director de comunicare al Alianței Naționale pentru Restaurarea Monarhiei și președinte al acestei organizații. A primit din partea Casei Regale a României, în anul 2015, Medalia „Regele Mihai pentru Loialitate" pentru organizarea excelentă a Alianței Naționale pentru Restaurarea Monarhiei și pentru devotamentul cu care a promovat ideile și cauza monarhică.
Cele mai citite

Ambasadorul Marii Britanii și Irlandei de Nord în România va fi vineri la inaugurarea Hotelului de Gheață Bâlea Lac

Ambasadorul Marii Britanii și Irlandei de Nord în România, ES Giles Matthew Portman, vine la inaugurarea Hotelului de Gheață Bâlea Lac în semn de...

Studenții pot cumpăra bilete de tren cu reducere de 90% doar pentru traseele dintre domiciliu și universitate

Reducerea pentru studenți se aplică, din acest moment, pentru călătoriile interne, dar doar la trenurile de clasa a 2-a pe ruta dintre localitatea de...

Acțiunile Tesla au scăzut, după ce a raportat prima scădere a livrărilor anuale

Tesla a publicat raportul privind producția și livrările de vehicule pentru ultimul trimestru al anului 2024, evidențiind atât realizările, cât și provocările companiei într-un...
Ultima oră
Pe aceeași temă