Gigantul Uber a prezis că cererea mare din timpul sărbătorilor va crește profiturile mai mult decât se așteaptă analiștii, după ce modificările contabile au împiedicat creșterea între iulie și septembrie, transmite Reuters.
Măsura companiei de a schimba modul în care recunoaște o parte din venituri a afectat cu opt puncte procentuale creșterea la afacerile sale de ride-hailing și de livrare de mâncare și a dus la faptul că veniturile nu au atins așteptările pentru al treilea trimestru.
Uber se confruntă cu o concurență dură din partea Lyft, care a redus tarifele pentru a câștiga clienți, în timp ce inflația puternică a stârnit îngrijorări cu privire la cererea de transport în comun.
Dar directorul general Dara Khosrowshahi a avut un ton optimist. „Cererea consumatorilor pe platforma noastră rămâne sănătoasă, în timp ce intrăm în cea mai aglomerată perioadă a anului”, a spus el.
„Această tendință a continuat și în al patrulea trimestru, deoarece în octombrie am atins maxime istorice în ceea ce privește numărul total de călătorii și numărul brut de rezervări, datorită forței atât în domeniul mobilității, cât și al livrării.”
Uber se așteaptă ca profitul de bază ajustat pentru al patrulea trimestru, o măsură cheie a profitabilității, să se situeze între 1,18 și 1,24 miliarde de dolari, peste estimările de 1,15 miliarde de dolari, arată datele LSEG.
Înregistrările brute, sau valoarea totală în dolari obținută din serviciile sale, sunt așteptate să se situeze între 36,5 și 37,5 miliarde de dolari, față de așteptările de 36,31 miliarde de dolari.
Urmărește România Liberă pe Twitter, Facebook și Google News!