7.1 C
București
joi, 19 decembrie 2024
AcasăEconomieEconomie internăRomânii care cumpără online pentru Crăciun alocă până la 1.000 de lei:...

Românii care cumpără online pentru Crăciun alocă până la 1.000 de lei: Produse tradiționale în topul preferințelor

În acest an, românii care aleg să își facă cumpărăturile pentru masa de Crăciun online au un buget mediu de până la 1.000 de lei. Printre primele produse adăugate în coșul de cumpărături se numără carnea de porc, băuturile și dulciurile specifice sezonului.

Carnea de porc continuă să fie esențială pentru preparatele de Crăciun, de la șorici și urechi pârlite, până la sarmale și caltaboș.

Freshful a aprovizionat cu aproape 25 de tone de carne de porc pentru a satisface cerințele consumatorilor.

Tudor Mihăilescu, General Manager Freshful by eMAG, a menționat pentru Ziarul Financiar: „Perioada Crăciunului este un moment de vârf pentru noi, având o mulțime de clienți și o activitate extrem de intensă. Ne-am pregătit din timp, am mărit capacitatea depozitului și am dublat capacitatea de livrare.”

Cozonacul și panettonele domină oferta de dulciuri de sezon

Cozonacul rămâne principalul produs dulce de sezon, iar Freshful oferă 18 tipuri de cozonac, dintre care 11 sunt produse de producători locali.

În această perioadă, compania a pregătit aproximativ 2,7 tone de cozonac pentru livrare. Un alt desert popular printre români este panettone, desertul italian tradițional, preferat de 1 din 5 clienți Freshful.

Pentru cei care doresc să adauge un plus de exotism meselor de sărbători, lista de cumpărături poate include citrice, stridii din Bretania, icre negre, șampanie sau Corpinnat, un vin spumant spaniol maturat cel puțin 18 luni.

Urmărește România Liberă pe XFacebook și Google News!

Narcis Rosioru
Narcis Rosioruhttps://www.romanialibera.ro
Narcis Roșioru, născut în 1989, este un profesionist în comunicare și mass-media din București. Începând cu 1 iulie 2024, s-a alăturat echipei România Liberă. Anterior, Narcis a avut diverse roluri în mass-media, inclusiv editor web și specialist în social media la Europa FM, reporter la Fanatik.ro și producător video la Mediafax Group. A fost și redactor-șef la TeoTrandafir.com, unde a coordonat echipa editorială și gestionat pagina de Facebook. Narcis are o diplomă de master în Tehnici de Comunicare și Producție Mass-Media de la Universitatea Dunărea de Jos din Galați, unde a obținut și diploma de licență în Jurnalism.
Cele mai citite

Dan Șucu și-ar dori o colaborare între Genoa și Rapid București

Dan Şucu, noul acţionar majoritar al clubului italian de fotbal Genoa CFC, a declarat, miercuri, că doreşte o colaborare de succes între gruparea din...

Liderii UE se reunesc la ultimul Consiliu European din acest an: Ucraina, Orientul Mijlociu și migrația, principalele teme de discuție la Bruxelles

Liderii statelor Uniunii Europene se întrunesc joi, la Bruxelles, pentru ultimul Consiliu European din 2024, unde vor aborda teme majore de politică externă și...

Studiu despre investitorii BVB: Creștere a portofoliilor mici, dar scădere a frecvenței tranzacțiilor

Investitorii de retail din România au adoptat o abordare mai precaută în 2024, orientându-se spre acțiuni mai stabile pe fondul volatilității pieței. Potrivit studiului Market...
Ultima oră
Pe aceeași temă