Nivelul de nemulțumire al românilor legat de facturile la încălzire va atinge un nivel critic, avertizează un studiu prezentat de Reveal Marketing Research.
„Doar 31% dintre respondenți se declară mulțumiți de valoarea medie a facturii lunare pentru încălzire în iarna ce a trecut (…). Având în vedere majorările de prețuri care se preconizează pentru iarna ce urmează, aceste cifre vor scădea și mai mult, urmând să ne confruntăm cu o stare generalizată de nemulțumire și disconfort din partea consumatorilor de servicii energetice”, indică studiul citat.
Patru din cinci români țin cont de costul întreținerii atunci când evaluează o locuință, relevă un studiu prezentat de Reveal Marketing Research. „81 la sută dintre români evaluează o locuință prin valoarea costurilor de întreținere”, precizează studiul. Prețul este cel mai important criteriu pentru 86 la sută dintre cetățeni. Apoi, calitatea materialelor de zidărie folosite (81%) și costurile de întreținere (81%) sunt celelalte criterii prin care consumatorii apreciază valoarea unei locuințe.
Cu cât locuința e construită din materiale mai bune, cu atât facturile la încălzire sunt mai mici
De asemenea, pentru 54 la sută dintre români, „eficiența energetică este un atribut principal al casei ideale”. 83 la sută dintre cei chestionați știu că materialele de zidărie alese pentru construcția locuinței favorizează menținerea căldurii în interior.
Studiul Reveal Marketing Research s-a desfășurat online în perioada 17 – 26 mai 2022.
Urmărește România Liberă pe Twitter, Facebook și Google News!