17.9 C
București
sâmbătă, 25 mai 2024
AcasăȘtirile zileiMamaia are un nou logo. Cum vi se pare?

Mamaia are un nou logo. Cum vi se pare?

Juriul a ales varianta MAMA!A, ca fiind câștigătoare conform criteriilor din brief: impact (40%) – cât de mult atrage atenția și cât de original este; exprimarea brandului (40%) – cât de bine exprimă poziționarea și cât de bine exprimă personalitatea plină de viață, dar totuși elegantă pe care o merită Mamaia; portabilitate (20%) – cât de ușor se poate declina pe diverse materiale și cât este de rezistent în timp (“timeless”).

“Am avut trei propuneri finaliste foarte bune. Nu e o întâmplare că din foarte multele propuneri primite pe parcursul procesului s-au “cernut” trei de la profesioniști experimentați, cu portofolii pe bune – până la urmă profesionalismul își spune cuvântul. 

Ultima dezbatere pentru alegerea câștigătorului a fost poate cea mai dificilă, pentru că propunerile scorau sus pe cele 3 criterii (impact, potrivire cu strategia si versatilitate). În cele din urmă, propunerea aleasă a fost cea pe care am simțit-o împreună ca fiind cea mai curajoasă și cu un impact potențial mai mare. Semnul exclamării, elementul-cheie din propunere este un simbol puternic pentru “starea de distracție” pe care Mamaia o propune turiștilor de toate vârstele”, a precizat Mihai Bârsan – Expert marketing, Președintele Consiliului de Brand Turistic Național, Fondator Destinația Anului.


Ca avantaj în departajarea câștigătorului, logo-ul MAMA!A a folosit semnului exclamării ca un brand icon, împreună cu dispunerea neortodoxă a literelor, alegerea fontului și a culorilor, ambele venind cu un aer surprinzător, proaspăt, care atrage atenția imediat.


Reprezentanții juriului spun că, toate propunerile finaliste au fost orientate pe distracție pentru toate vârstele, iar alegerea finală a mers pe o direcție autentică și modernă a stațiunii Mamaia. În continuare se va lucra alături de câștigător, ca parte din manualul de brand. Toate cele cei propuneri finaliste vor intra în proprietatea Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța.

Câștigătorul concursului – Andrei Pașa este născut în Târgu-Mureș și are 49 de ani.

Și-a început cariera la un mic studio de advertising din oraș, apoi la Agora Media, editură în domeniul IT (editor al revistelor PC Magazine și NET Report). Din 2005 lucrează ca freelancer, activând atât pe piața occidentală, cât și pe cea internă. Majoritatea proiectelor în care a fost implicat sunt în domeniul brandingului și identității vizuale, cu obișnuitele declinări în diverse medii – web, print sau social media. Este interesat de tot ce ține de vizual, fotograf pasionat de digital, călător curios cu fiecare ocazie și ciclist de weekend.

Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța a fost înființată printr-o asociere între Primăria Municipiului Constanța și trei patronate din turism, cu scopul de a gestiona activitățile de promovare și management turistic pentru stațiunea Mamaia și municipiul Constanța. Pe parcursul sezonului estival 2023, asociația a organizat și a susținut desfășurarea mai multor evenimente, care s-au bucurat de participarea câtorva zeci de mii de turiști și constănțeni.

Urmărește România Liberă pe  XFacebook și Google News!

Cristina
Cristina
Din iulie 2021 m-am alăturat echipei România Liberă, unde sunt editor și editorialist economic.
Cele mai citite

Gabriela Firea vrea investiții mai mari în Cultura Capitalei

Candidatul PSD la Primăria Capitalei, Gabriela Firea, a afirmat vineri că şi-ar dori să se aloce fonduri mai mari din bugetul municipalităţii pentru Cultură,...

Dan Podaru: Cei mai mulți cetățeni ai sectorului 1 n-o mai vor pe Clotilde Armand

Cei mai mulți locuitori ai sectorului 1 din Capitală nu o mai doresc pe Clotilde Armand la primărie, concluzionează candidatul Partidului Ecologist Român (PER)...

ELCEN îl acuză pe Nicușor Dan că minte

Primarul general al Capitalei, Nicușor Dan, a declarat joi, 23 mai, într-o conferință de presă că lipsa apei calde în mai multe sectoare din...
Ultima oră
Pe aceeași temă