Elisabeta Moraru, country director Google România, recomandă managerilor din România să își îmbogățească înțelegerea asupra inteligenței artificiale generative, în special explorând diferențele între machine learning și IA, precum și conceptul de modele multimodale.
Conform unui interviu pentru Ziarul Financiar, Elisabeta Moraru, country director Google România, consideră că inteligența artificială reprezintă o oportunitate similară cu tranziția de la computere la dispozitive mobile, precum smartphone-urile și tabletele – un avans tehnologic pe care companiile care l-au adoptat devreme l-au transformat în succes.
„Acum mulţi ani discutam despre era mobilă şi noi tot spuneam că acest lucru se va întâmpla şi nu toată lumea ne auzea. După aceea chiar ne-am trezit în era mobile, iar cei care au fost «early adopters», cei care au ştiut să profite de acea oportunitate, cred că au avut cele mai bune şanse să crească în business,” a explicat Moraru într-un interviu pentru ZF.
Pentru companiile care aleg să investească acum în AI, avantajul este semnificativ.
„De ceva ani, vorbim despre AI. Şi, din nou, este aceeaşi şansă. Dacă iei punctul acesta de inflexiune şi îl foloseşti, poţi să fii înaintea valului,” a adăugat directorul Google, subliniind importanța unei reacții prompte pentru a obține un avantaj competitiv.