Distrigaz Sud Rețele informează că, în perioada 1 – 22 ianuarie 2024, se vor derula lucrări de actualizare și îmbunătățire a sistemelor informatice ale companiei.
Astfel, în intervalul menționat, vor existalimitări și indisponibilități temporare în procesarea solicitărilor din partea clienților, partenerilor și furnizorilor, iar anumite funcționalități nu vor putea fi utilizate, după cum urmează:
În perioada 1 – 22 ianuarie nu vor fi disponibile următoarele:
- secțiunea de plată online din cadrul ePortalDGSR și site-ului distrigazsud-retele.ro;
- terminalele de încasare cash din cadrul Birourilor de Recepție Clienți;
- funcționalități din cadrul ePortalDGSR precum: depunerea de solicitări de racordare, cereri pentru eliberarea avizelor de amplasament, traseu și principiu și punere în funcțiune a instalației de utilizare a gazelor naturale.
Plățile efectuate în acest interval, prin mijloace alternative față de cele menționate mai sus, vor fi procesate și vor deveni vizibile în sistemele companiei, după data de 22 ianuarie 2024.
Solicitările clienților vor putea fi înregistrate pe canalele de comunicare: Registratură și Birourile Recepție Clienți, dar nu vor fi eliberate documentele de plată aferente.
În intervalul 12 – 22 ianuarie nu vor fi disponibile următoarele:
- formularul de contact online din site-ul distrigazsud-retele.ro;
- linia telefonică dedicată transmiterii indexului autocitit (0800 800200);
- modulul dedicat furnizorilor de gaze naturale din cadrul ePortalDGSR;
- secțiunile de fișe și verificări revizii și transmiterea indexului autocitit din cadrul ePortalDGSR.
În perioada cuprinsă între 1 – 22 ianuarie, utilizatorii sistemului de distribuție: clienții finali, solicitanții, partenerii, operatorii economici și mandatarii cu care Distrigaz Sud Rețele colaborează vor avea la dispoziție următoarele mijloace alternative de comunicare:
- Call Center 021 9376, de luni până vineri, în intervalul orar 08:30 – 20:00;
- adresa de e-mail: contact@distrigazsud-retele.ro;
- Birourile Recepție Clienți și Registraturile.
Pentru urgențe tehnice de gaze naturale (incendii, explozii, miros de gaze, lipsă accidentală de gaze etc.) consumatorii pot apela, în continuare, Serviciul Urgențe Gaze disponibil non-stop: 0800 877778.
De asemenea, utilizatorii sistemului de distribuție: furnizorii de gaze naturale sau clienții finali care au încheiat în mod direct un contract de distribuție a gazelor naturale cu societatea noastră vor avea posibilitatea de a ne transmite solicitările la adresa de e-mail: contractedistributie@distrigazsud-retele.ro.
“Distrigaz Sud Rețele depune toate eforturile pentru a optimiza timpul de așteptare și răspuns pe durata efectuării acestor operațiuni tehnice.
Ne cerem scuze pentru disconfortul creat clienților și partenerilor noștri și le mulțumim pentru înțelegere”, transmite Distrigaz Sud, printr-un comunicat de presă remis cotidianului național “România liberă”.
Urmărește România Liberă pe X, Facebook și Google News!