Facebook, una dintre rețelele de socializare, a devenit cunoscută drept platforma părinților și bunicilor, în timp ce tinerii adulți folosesc aplicații foto și video precum Instagram și TikTok, scrie Reuters.
Cum încearcă Facebook să atragă tinerii adulți
Deși Facebook a fost inițial axat pe a ajuta utilizatorii să păstreze legătura cu familia și prietenii, viitorul constă în a-i ajuta pe oameni să își extindă rețelele și să stabilească noi conexiuni, ceea ce se potrivește cu modul în care generațiile mai tinere folosesc serviciul, a declarat Tom Alison, șeful Facebook la Meta.
Vedem cum tinerii adulți apelează la Facebook atunci când fac o tranziție în viață. Când se mută într-un oraș nou, folosesc Marketplace pentru a-și mobila apartamentele. Când devin părinți, se alătură grupurilor de părinți, a declarat Alison în timpul unui interviu acordat în Austin, Texas, înainte de un eveniment organizat vineri cu creatorii de conținut.
În timpul evenimentului, Facebook a anunțat două noi file numite Local și Explore, testate în prezent în anumite orașe și piețe și care agregă conținut din întreaga platformă.
Fila Local le arată utilizatorilor evenimente din apropiere, grupuri comunitare și articole locale de vânzare, iar fila Explore recomandă conținut pe baza intereselor unui utilizator.
Urmărește România Liberă pe X, Facebook și Google News!