Președintele Consiliului Județean Timiș, Alin Nica, respinge ideea lui Sorin Grindeanu, ministrul transporturilor, de înființare a unei asociații de Dezvoltare Intercomunitară care să cuprindă și orașul Timișoara, pentru finalizarea unor proiecte de infrastructură. El consideră că guvernarea locală a lui Dominic Fritz “are nevoie de consultanți bine plătiți care să livreze babysitting administrativ.”
În urmă cu ceva timp, Alin Nica i-a solicitat ministrului transporturilor să cedeze partea de vest a lucrărilor pentru centura Timișoarei Consiliului Județean, în vederea realizării cât mai rapide a lucrărilor.
Într-un mesaj public, liderul liberal al județului a spus că are capacitate administrativă și financiară pentru finalizarea acesteia.
Dominic Fritz este asistat de un babysitting administrativ
În 2021 a gestionat proiecte de investiții de 330 de milioane de lei, adică 62 de milioane de EURO, dintre care mai mult de jumătate a fost alocată lucrărilor de infrastructură rutieră.
”Este limpede pentru oricine înțelege puțină administrație că, în formula de acum, Primăria Municipiului Timișoara întâmpină dificultăți chiar și în gestionarea proiectelor moștenite și servite pe tavă, iar în cazul puținelor inițiative noi are nevoie de consultanți bine plătiți care să livreze babysitting administrativ,” subliniază Nica.
citește și: De ce nu apare vreun lider politic veritabil?
Nu există niciun argument ca ideea ministrului Grindeanu să fie pusă în funcțiune, conform președintelui CJT.
“Așadar, nu găsesc niciun argument pertinent în favoarea constituirii unei Asociații de Dezvoltare Intercomunitară împreună cu Primăria Municipiului Timișoara deoarece, Consiliul Județean Timiș are o capacitate managerială superioară, iar gestionarea Variantei de Ocolire Timișoara Vest în cadrul administrației județene, în corelare cu planul de amenajare al teritoriului județean, este singurul scenariu oportun si fezabil”, încheie liderul CJT, potrivit Ziua de vest.
Ministrul transporturilor Sorin Grindeanu a recomandat, în vederea realizării Centurii Vest de ocolire a Timișoarei, înființarea unei structuri asociative, care să includă Timișoara, chiar și comunele Sânmihaiu Român și Săcălaz, pe teritoriul cărora trece traseul centurii.