Airbnb a anunțat noi îmbunătățiri aduse platformei sale de rezervări pentru a deveni mai competitivă în raport cu hotelurile, cum ar fi modernizarea paginilor de evaluări și recenzii, precum și evidențierea acestora prin categoria „preferințele/favoritele oaspeților”, sau a locuințelor cu o evaluare aproape perfectă, transmite Reuters.
Compania cu sediul în San Francisco a declarat că, prin crearea unei experiențe mai fiabile pentru călători, poate capta o cerere mai mare, deoarece consumatorii continuă să planifice vacanțe în ciuda costului mai ridicat al călătoriilor în comparație cu perioada anterioară pandemiei COVID-19.
„Airbnb este destul de mare. Foarte mulți oameni stau în hoteluri”, a declarat directorul general al Airbnb, Brian Chesky, într-un interviu acordat Reuters.
Compania a raportat săptămâna trecută că în al treilea trimestru au fost rezervate 113,2 milioane de nopți și experiențe, o creștere de 14% față de anul trecut.
Compania a lansat categoria menționată mai sus, o colecție de 2 milioane dintre cele 7 milioane de locuințe ale sale care sunt „cele mai iubite” pe baza recenziilor și a fiabilității și care au un rating mediu de peste 4,9 stele.
Principalul motiv pentru care oamenii stau la hotel este că știu ce servicii vor avea și este de încredere, a spus Chesky.
Compania a declarat că aproximativ 23% dintre primii oaspeți Airbnb rezervă o locuință cu un rating scăzut.
Urmărește România Liberă pe Twitter, Facebook și Google News!