Un nou studiu făcut public de centrul de cercetare Pew (o organizaţie de tip Think tank care pune la dispoziţie analize pe diverse teme de interes) arată că la nivelul Statelor Unite ale Americii mamele care au şi un loc de muncă, sunt fie singurele sau principalele furnizoare de venituri în proporţie de 40%.
De ce este ascest aspect important? Potrivit Harvard Business Review acest procent arată o schimbare a percepţiei potrivit căreia bărbatul este cel care întreţine familia. Practic, dinamica econimică se schimbă.
De altfel, un alt studiu efectuat de John Gerzema, consultat pentru WPP Group, în rândul a 64,000 de oameni din 13 ţări, atât din America, cât şi din Europa şi Asia, arată că modelul ,,masculin” de a face afaceri este mai puţin apreciat. În schimb, capătă din din ce în ce mai mult teren valorile considerate a fi ,,feminine”.
Potrivit rezultatelor studiului, publicate în cartea ,,The Athena Doctrine”, 57% dintre respondenţi sunt nemulţumiţi de structurile de lidership masculine. Mai precis, 79% dintre japonezi şi sud-coreeni, dar şi două treimi din persoanele din Indonezia, Mexic, Marea Britanie şi SUA.
Mai multe detalii pe managerexpress.ro