20.8 C
București
sâmbătă, 27 iulie 2024
AcasăInvestigații România LiberăTronson definitivat din centura nord

Tronson definitivat din centura nord

Porţiunea Chitila-Voluntari a centurii de nord a Capitalei a fost deschisă miercuri circulaţiei, iar lucrările la capetele de centură care asigură legătura cu autostrăzile A1 şi A2 continuă în 2011 şi 2012. Prezent la deschiderea tronsonului de 20 kilometri Chitila-Voluntari, premierul Emil Boc a spus că acesta este doar un prim pas pentru finalizarea întregii centuri de nord a Capitalei şi a precizat că lucrările vor continua şi în următorii doi ani, astfel încât să fie asigurată legătura cu autostrăzile A1 (către Piteşti) şi A2 (spre Constanţa). El a arătat totodată că inelul de circulaţie al centurii ar putea fi realizat în parteneriat public-privat, în regim de autostradă cu patru benzi. Tronsonul de 20 de kilometri a fost modernizat, lucrările vizând lărgirea şoselei de la două la patru benzi. Proiectul nu a fost finalizat integral, pentru perioada următoare fiind programate lucrări de finisaj. Investiţia în modernizarea tronsonului inaugurat miercuri a fost de 79,88 milioane euro, fără TVA. Între Voluntari şi Otopeni a lucrat consorţiul Jaypart-Romstrade (ambele din România), în baza unui contract de 39,91 milioane euro. Între Otopeni şi Mogoşoaia lucrările au fost efectuate de asocierea Alpine Mayreder (Austria)-FCC (Spania), valoarea contractului fiind de 12,91 milioane euro. Al treilea tronson, între DN1A (Mogoşoaia) şi DN7 (Chitila), a fost făcut de compania Aktor

(Grecia) pentru 27,06 milioane euro.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă