Iata ca, taras-grapis, anul turistic 2007 se apropie de sfarsit fara a aduce niciun rezultat notabil. Creatorul a tinut cu industria vacantelor si a adus zapada mult visata scotand din faliment statiunile montane, asa cum s-a intamplat asta vara, cand vremea deosebit de calduroasa a salvat turismul estival. Este singura solutie aplicabila in Romania, intrucat administratorii desemnati sa promoveze domeniul si sa atraga turisti nu au miscat niciun deget, cu atat mai mult cu cat in ultima perioada imaginea tarii noastre a fost serios sifonata de tot felul de indivizi, de la oameni de rand la politicieni de profesie.
Pe fascinantele plaiurile mioritice fiecare isi vede de strategia lui. La Poiana Brasov preturile unui revelion concureaza la locul intai in ceea ce priveste cele mai scumpe locatii din lume si ca de obicei nu mai sunt locuri, urmat indeaproape de Predeal care vine aprig din urma, insa fara sanse de reusita in ceea ce priveste suprematia tarifara. Nici alte statiuni, nu se dezmint, la Voineasa, de exemplu, unde apa calda se da cu program, sejurul de Revelion costa 280 euro/pers la un hotel de 2 stele. Dar ce nevoie ati avea de apa calda? In fond nu va duceti sa stati in baie, ci la distractie! La Olanesti e un pic mai ieftin, respectiv 277 euro/pers, tot la doua stele. Daca doriti o locatie mai cu saif, la patru stele exista oferta de la Baile Herculane, la 413 euro/pers, apa calda este garantata. Cat despre o pensiune la Bran, in perioada sarbatorilor este aproape imposibil de gasit sau daca aveti noroc pretul porneste de la 300 euro/pers.
In aceasta situatie ofertele exotice sunt mai mult decat tentante. Cu un buget de 350 de euro/pers puteti petrece anul nou pe plaja intr-un hotel allinclusive de cinci stele. si daca nu doriti un bronz natural de litoral puteti opta pt unul de munte alegand din superofertele lansate de vecinii nostri bulgari si chiar cehi care propun revelioane de vis pornind de la 269 euro/pers. si suntem convinsi ca se vor tine de cuvant. Ei au invatat sa-si promoveze si sa-si respecte clientii.