În primele şase luni din 2011, compania imobiliară Inpro a vândut cu 31% mai multe locuinţe decât în aceeaşi perioadă din 2010. Drept urmare, în acest an şi-a repus pe tapet proiectele aflate în aşteptare.
Polonezii de la Inpro au semnat contracte de vânzare-cumpărare cu 219 clienţi, conform Eurobuild. Compania are în dezvoltare zece proiecte, cu un total de 800 apartamente şi 200 case, în cinci oraşe din Polonia.
În acest an, Inpro a demarat două proiecte noi, ambele pe segmentul de lux. Cel de-al doilea, Chmielna Park a fost lansat chiar la sfârşitul lunii august.
Apartamentele scoase la vânzare au preţuri cuprinse între 958 euro/mp + TVA şi 1.660 euro/mp + TVA, conform ultimelor liste de promoţii afişate de developer pentru ansamblurile medii ca finisaje, situate în incinta oraşelor.
Există însă şi un stoc de locuinţe exclusiviste, pentru care preţurile sunt mult mai mari. Inpro şi-a câştigat un renume în construirea unor ansambluri integrate de lux, cu regim de hotel (precum cel din imagine), situate pe o insulă, unde preţurile sunt cuprinse între 5.000 euro/mp + TVA şi 12.500 euro/mp + TVA. Apartamentele au suprafeţe de la 31,6 mp la 114,8 mp şi sunt complet mobilate şi utilate.
TVA-ul pentru locuinţele noi din Polonia este de 8% din valoarea lor, pentru tipurile considerate sociale, cu suprafeţe mai mici de 300 mp şi apartamente mai mici de 150 mp şi de 23% pentru cele care depăşesc aceste limite.
În acest an, conducerea Inpro estimează un profit net de 25 milioane de PLN (aproximativ 5,9 milioane euro). Inpro este o companie de construcţii cu 25 de ani de activitate în acest sector, care este listată la Bursă.