MasterCard a anunțat ieri lansarea viitoare a unei metode de plată ce va pune la dispoziția consumatorilor posibilitatea de a avea acces la fondurile lor oricând doresc. Serviciul va fi implementat în anumite piețe din Europa pe parcursul celei de-a doua jumătăți a anului 2016.
Opțiunea de plată în rate prin MasterCard le va permite deținătorilor de carduri MasterCard și Maestro să distribuie costul cumpărăturilor în rate lunare egale, prin simpla utilizare a cardului la plată. Astfel, prin noua metodă de plată, costul cumpărăturilor de valoare ridicată sau a celor neprevăzute, precum un nou televizor sau al reparațiilor auto, devine mult mai accesibil pentru consumatori. “Rezultat al mai multor studii la nivelul consumatorilor și al consultării cu asociații ale consumatorilor, emitenții de carduri și alte companii din industria plăților, soluția de plată în rate prin MasterCard este un răspuns la nevoile consumatorilor și partenerilor de afaceri. Astăzi, cu toții căutăm să îmbunătățim experiența de cumpărături: consumatorii caută soluții flexibile de plată, care să le satisfacă cerințele, menţinând un bun control asupra cheltuielilor” a declarat Andrew Buckley, head of core products al MasterCard în Europa.
Plata în rate prin MasterCard le permite retailerilor, instituțiilor emitente și acceptatoare de carduri, să își crească afacerile pe termen lung prin satisfacerea nevoii clienților de a avea mai multe opțiuni de plată.
Un studiu derulat de MasterCard la nivelul consumatorilor europeni arată că opțiunea de plată în rate reprezintă o metodă utilă pentru mulți dintre aceștia. MasterCard va permite deținătorilor de carduri MasterCard și Maestro să distribuie într-un mod convenabil rambursarea costurilor cumpărăturilor neașteptate sau de valori ridicate, precum cel al înlocuirii mașinii de spălat, în rate fixe lunare. Opțiunea MasterCard pentru plata în rate le oferă deținătorilor de carduri mai multă diversitate la momentul realizării plății, permițându-le să utilizeze cardul lor de debit, credit sau business pentru extinderea bugetului, atunci când au nevoie, menținând în același timp controlul asupra cheltuielilor, într-un mod eficient. Pe de altă parte, jucătorii din mediul de business pot beneficia de fidelizarea și extinderea bazei de clienți și, în acest fel, de creșterea vânzărilor – menținând totodată standardele moderne de viteză și securitate ale plăților electronice.