6.8 C
București
duminică, 24 noiembrie 2024
AcasăInvestigații România LiberăO firmă de consultanţă va asista MDRT la promovarea brandului turistic timp...

O firmă de consultanţă va asista MDRT la promovarea brandului turistic timp de trei ani

Firma românească de consultanţă EMC South Central Europe-The Network a fost selectată în urma unei licitaţii pentru a asista Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului la promovarea brandului turistic al României, valoarea contractului fiind de 3,2 milioane de euro, fără TVA.

„Echipa implicată în proiect este formată din profesionişti cu experienţă de peste 15 ani în marketing, în companii precum Pepsi, Beiersdorf, General Electric sau L’Oreal”, se arată într-un comunicat al Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) transmis vineri Mediafax.

Firma va asigura în următorii trei ani consultanţă ministerului la coordonarea activităţilor de promovare a brandului turistic al României, începând cu elaborarea, implementarea şi verificarea execuţiei planurilor anuale de marketing turistic, împreună cu terţi parteneri (agenţii de publicitate/relaţii publice/media).

Totodată, EMC va asista ministerul la controlul bugetului anual de marketing, precum şi în toate procesele activităţii de promovare, respectiv creaţie, producţie, planificare şi cumpărare media, relaţii publice, comunicare on-line, cercetare şi monitorizare.

Firma va fi implicată în toate etapele acestor procese, de la elaborarea caietelor de sarcini pentru achiziţiile necesare, la evaluarea şi selectarea prestatorilor precum şi managementul relaţiei cu operatorii economici selectaţi.

Etapa de evaluare a presupus ca membrii echipei să facă dovada că deţin experienţă similară în derularea a cel puţin unui proiect cu valoare de cel puţin 10 miloane de euro, fiind punctate, totodată, o serie de criterii precum numărul de proiecte de marketing în care membrii echipei au experienţă, vechimea în activitatea de marketing, experienţa în corporaţii multinaţionale, vechimea în poziţia de director de marketing, precum şi numărul de branduri lansate, în cazul managerului de proiect.

Creată în 2008, de către Cristina Gheorghe şi Eusediu Mărgăşoiu, EMC South Central Europe-The Network a fost selectată în urma unei licitaţii la care criteriul de atribuire a fost preţul cel mai scăzut.

Potrivit unui comunicat al firmei de consultanţă, brandul turistic va fi promovat pe cele mai importante pieţe, respectiv Germania, Franţa, Marea Britanie, Italia, Austria, SUA, Spania şi Rusia.

Crearea şi promovarea brandului turistic, finanţate din fonduri europene, fac parte dintr-un proiect de promovare a potenţialului turistic al României, pentru care sunt alocaţi 75 milioane de euro până la finalul anului 2013. Din această sumă, aproape 74 de milioane de euro este destinată promovării brandului.

Cele mai citite

Marcel Ciolacu: Am votat pentru o Românie al cărei președinte să muncească pentru țară

Președintele PSD a adăugat că a votat și pentru stabilitate, echilibru şi echitate socială Marcel Ciolacu a declarat, la ieșirea din secția de votare că...

Alegerile prezidențiale 2024: Categoriile de români care nu pot vota

Românii sunt așteptați la urne în data de 24 noiembrie 2024, pentru primul tur al alegerilor prezidențiale, și pe 8 decembrie, pentru turul al...

Prezența la urne în primul tur al alegerilor prezidențiale: BEC publică date la anumite intervale

Conform deciziei BEC, informații despre prezența votului vor fi prezentate public astfel: Ora 9:30 – pentru situația de la ora 9:00; Ora 15:30 – pentru situația...
Ultima oră
Pe aceeași temă